Next Call of Duty to drop 'Modern Warfare' name, called Call of Duty: Ghosts http://www.mcvuk.com/news/read/next...rfare-name-called-call-of-duty-ghosts/0114620 Gerucht: nieuwe Call of Duty heet Ghosts en verschijnt op 5 november http://tweakers.net/nieuws/88730/ge...-heet-ghosts-en-verschijnt-op-5-november.html
interessant, al vind ik vergelijken met en R6 en FSW wat vreemd. Ja het zijn allebei tactische shooters maar totaal verschillend qua gameplay mogelijkheden. Tenzij hij het echt over de oude R6 heeft en niet over Vegas dus op welke van de 2 lijkt het nou, ik hoop FSW maar ik denk R6V
Ik las in een ander artikel dat het de tactiek van FSW zal hebben en de wat snellere actie van Rainbow Six. Ik denk dat ze dan Vegas bedoelen, want die was absoluut sneller dan de PC R6 games. Vind het wel apart allemaal ineens. De game wordt opnieuw uit de doeken gedaan en krijgt gelijk een 20 augustus releasedatum. Wil 2K de game gewoon echt uit de deur hebben nu of zit het wel goed? Hoop het tweede.
Lijkt er echt op. Maar ik wacht nog rustig af, want wat heeft deze game een problemen gehad zeg. En dan ineens opnieuw onthullen en hoppa...augustus komt ie uit. Dat hoeft niet persé iets negatiefs te betekenen, maar toch....rustig afwachten en hopelijk gauw gameplay.
Ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Zolang er wat vernieuwing in zit vind ik het vooralsnog niet erg. Vooral benieuwd hoe ze dat gevoel terug kunnen geven dat je echt The Dark Knight bent. In Asylum had je nog echt het gevoel dat vijanden bang voor je waren, je sloeg er een in elkaar en verdween. In City was toch wat minder, uiteraard door de open wereld. Was tof, maar van mij mag het wat meer richting Asylum op.
Hellraid in de maak De Poolse gamestudio Techland heeft de actiegame Hellraid aangekondigd voor de Xbox 360, PlayStation 3 en pc. De game is met maximaal vier spelers te spelen en laat spelers monsters afslachten in een poging de mensheid te redden van een invasie van demonen. Hellraid moet later dit jaar op de markt verschijnen. Spelers moeten in het spel wapens en kleding maken en verzamelen om een kans te maken tegen de vele monsters. Daarnaast is timing van belang bij het uitvoeren van een aanval. De game genereert steeds nieuwe, willekeurige opdrachten voor spelers. Volgens de makers zal hierdoor geen enkele gamesessie hetzelfde zijn. Techland is bekend als het bedrijf achter de actiereeksen Call of Juarez en Dead Island. Vooral met de Dead Island-reeks boekte het bedrijf de afgelopen jaren successen. Sinds vorige week ligt Dead Island: Riptide in de winkel.