Dat is ook vrij oud gerucht toch? Volgens mij was die vorig jaar al op een ratings site langsgekomen.
Is er uberhaubt een game gekomen deze gen die gaming in t algemeen naar een hoger niveau heeft getild?
Ja, meerdere. The Witcher 3 God of War Zelda BoTW Super Mario Odyssey Red Dead Redemption 2 Overwatch DOOM (imo) Bloodborne En Battle Royale in het algemeen natuurlijk, maar heb daar zelf niks mee. Dit is zo ff uit mijn hoofd. Op de Xbox is inderdaad niks bijzonders behalve multiplatform..
Spider-Man. Horizon Zero Dawn Resident Evil 7 Persona 5 Uncharted 4 Smash Bros Ult Playstation VR Man was een opmerking weer...
Rocket League is ook wel 1 van DE games van deze generatie. Games als Persona 5, Doom, Uncharted 4, Spider-Man, etc etc vind ik geen games die gaming deze gen echt op de kaart hebben gezet. Natuurlijk indrukwekkend op bepaalde vlakken, maar qua gameplay geen grote innovatie tov een generatie eerder ofzo.
Waarom Rocket League dan wel? Ik zou ook Fortnite kunnen noemen, ook al heb ik totaal niets met die titel. Definieer "baanbrekende game".
Hoger niveau werd er gezegd toch. Volgens mij zijn die games wel een hoger niveau. Zelfs bij deel 4 Uncharted had ik het gevoel een Uncharted voor de nieuwe generatie te spelen. Iets wat ik miste bij de nieuwe Tomb Raider tov de vorige
Maar wat is een hoger niveau? Op technisch gebied? Vernieuwende gameplay elementen? Betere verhaal elementen? Meeste discs verkocht? VR of overige support? Vandaar dat ik het vraag.
Dit vind ik wel een goed punt. Ik heb nooit echt kunnen uitleggen waarom ik die laatste niet zo top vond, maar hier kan ik me bij aansluiten.
Ik heb het juist andersom . Rise en Shadow of the Tomb Raider vond ik echt fantastisch en Uncharted 4 nog niet eens uitgespeeld. Die Uncharted met die 2 chicks was wel nice, meer vrijheid.
Kutste Mario game die er is. En al 5+jr oud en opnieuw fullpriced aanbieden. Lekkere relnichten zijn jullie toch ook, Nintendo.
Bijna 10 jaar geleden dat ik dat gespeeld heb, maar er is wel één moment dat me echt is bijgebleven. En ja hoor, blijkbaar was precies dat moment dat de ontwikkelaar ook bedoeld had als engste moment in de game. Als je het nu zo terugkijkt lijkt er niet zo veel aan, maar de sfeer en soundeffects doen inderdaad meer dan het halve werk. Wel enorm zonde dat het belangrijkste deel van wat Visceral was nu aan fucking Call of Duty werkt..