Waarom dat gifje? Of gaan ze het ook over Sleeping Dogs 2 hebben? Prima cover eigenlijk. Vooral geïnteresseerd in Knack en Destiny.
Sinds wanneer al die haat tegenover Saints Row 3? Ik had me er prima mee vermaakt. Alleen een beetje gek dat je op 't gegeven moment letterlijk onsterfelijk was. Het was gewoon veel te makkelijk.
BJ Blazkowicz > Duke Nukem en hopen op de class based MP Was mn favo MP shooter voordat halo 2 uitkwam beste map ever, kondig de MP aan met deze map erin en ik pre-order hem ter plekke btw, ben wel benieuwd of het feit dat All along the Watchtower als achtergrond muziek gebruikt word er op duid dat het een alternative history verhaal word?
Jij weet. Mp_beach Echt veruit de allervetste mp game ever. Tering wat was dat vet. Altijd chaos in de Happy penguin servers etc. Good memories.
Die map is de reden dat ik tot op de dag van vandaag waar mogelijk als engineer speel Zit er zo ingehamert dat je altijd een paar engineers in je team moet hebben
OMG Ik krijg gelijk zin om Enemy Territory te spelen, alleen mijn PC gaat dat niet trekken. Oja en het verhaal is indd alternative history. Nazi's hebben de oorlog gewonnen en het speelt zich af in 1962 ofzo
Nee, jij wilde Beyond Two Souls. Alsof dat beter is. Niks mis met GI (en ze hebben zelf niks zitten hypen, dat doen we zelf) Het is een game wat jij niet wilt. Deal with it. Als het wel Beyond was geweest waren er aan de andere kant weer tig mensen geweest die het niks vonden.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet eerlijk. Haha en daar gaat ie weer. Stiekem geniaal wat er allemaal was tussen hem en Ubi. Polygon is overgens wel een hippe gaming site zeg, beetje overkill aan paars.
Trailer is toch van deel 4? Shit gaat toch gewoon veels te ver? Straks is de hele Geordie Shore cast te downen als playable characters met DLC.
Vind ik niet, SR 1 was ook niet super serieus maar kon ik nog wel waarderen. Deze idioterij vind ik nergens op slaan hoor
Saints Row 1 leek gewoon teveel op GTA. Je kan wel zeggen van niet, maar het was gewoon zo. Ik denk dat de enige manier waarop deze franchise zich kan onderscheiden is door gewoon meer idioterij te vertonen. Ik vind het wel fijn om een (sandbox) franchise te hebben die zich totaal niet serieus neemt. Ik zou er ook geen 60 euro voor betalen voor een Saints Row game (wie betaalt een uberhaupt nog 60 euro voor games ), maar ik denk dat het gewoon leuk is om af en toe op te pakken. Oh, en ik heb zeker meer genoten van deel 3 dan deel 1, vooral omdat ik er nog vrij weinig van verwachtte na deel 1.
Welnee, op GTA lijken is prima. Want tussen elke GTA release zit een flink aantal jaren. Dus als jij in de tussenliggende tijd 'the next best thing' op de markt brengt is dat gegarandeerd $$$ je moet natuurlijk niet zoals nu een maand voor GTAV met iets vergelijkbaars aankomen zetten, dat kun je nooit winnen.. maar hoe ze nu steeds gekker en gekker doen met die franchise kost ze volgens mij ook klanten. Ik heb SR3 1 keer met een maat in co-op uitgespeeld maar zou er anders niet naar om hebben gekeken. Het is niet dat het te onzinnig is, maar dat ik de hele stijl niet meer leuk vind. Het is bullshit met een serieuze ondertoon. ALs je voor bullshit gaat moet je het ook echt pulp maken zoals Bulletstorm ofzo, dan werkt het prima.
Precies, Bulletstorm was niet mijn ding, maar kan best snappen dat er genoeg mensen zijn die het een hele ondergewaardeerde game vinden. Far Cry Blood Dragon neemt zich ook totaal niet serieus maar doet het wel gewoon goed zonder saaie pies en poep humor. Vanaf Saints Row 2 is de franchise echt gigantisch ontspoord. GTA is allang ondertussen niet de enige openwereld-game meer dus dat het eerste deel met sommige dingen op San Andreas deed denken was geen probleem. Maar Saints Row nam zich nog wel serieus en was gewoon een solide geweldige game, niet voor niks werd de game vaak benoemd als een goede openwereld-game naast GTA. Maar sindsdien zijn ze gek geworden bij Volition ofzo, lijken wel alsof ze echt gigantisch anders willen zijn van GTA en het tegenovergestelde moeten zijn. Overdreven troep en totaal niet grappig, maar goed dat is persoonlijk. Met SR4 gaan ze in hun vingers snijden, maar dat moeten ze zelf weten.
Eh, ik ben ook iemand wat Saints Row 1 op de release had gekocht, en ik kan niet zeggen dat ik rouwig ben om de richting die ze op gaan. SR1 was een degelijke game, niet geweldig, maar degelijk, en ik heb er veel plezier mee gehad. Maar uiteindelijk was het nooit meer meer dan 'die ene GTA-kloon'. Alles was en is paars, maar de game had te weinig een eigen smoel. Een zoethoudertje totdat the real thing kwam. Ik ben blij dat ze nu hun eigen richting hebben gekozen, ongeacht of ze misschien een stapje te ver gaan (al kan het nooit zo erg worden als Saints Row 2) Dat SR4 niet goed gaat verkopen kan ook iedereen voorspellen, maar dat heeft denk ik weinig met de game zelf te maken en meer met de timing van de release. Opvallend weinig mensen hier die over the top kunnen waarderen zeg. Ik houd nooit van die Amerikaanse humor (of om met Fiasco te spreken 'saaie pies en poep humor'), maar wat flauwekul moet zeker kunnen. Er zijn al veel te veel games die zichzelf serieus nemen. Bulletstorm met hun overdadig gevloek en sex humor, Shadows of the Damned, Saints Row 3 bij vlagen. Ik ben blij dat dit soort games ook bestaan. Natuurlijk, niet iedere game slaagt erin dat soort humor op een geslaagde manier te brengen (Saints Row 2), maar prima dat het geprobeerd wordt. Ik vind het zonde voor de echte fans van deel 1, maar niet meer dan dat.