Maar waarschijnlijk weer betere exclusives, betere UI en meer van die overigens totaal niet onbelangrijke dingen. Even serieus: Ik ga mogelijk zelfs definitief overstappen op Playstation met de volgende generatie, puur omdat Sony bijvoorbeeld al een tijd geleden mijn verwachtingen van de Store UI waargemaakt heeft en ze dus inderdaad een rij betere exclusieve games hebben. O, en de Backwards Compatible dienst van hun lijkt me beter.
Store staat niet bepaald bekend als vlotjes en mist bijvoorbeeld de wishlist functie die wel in de browser en app versie zit. Is dat bij MS nog minder op orde? En BC is bij MS al aanwezig, knap als Sony dan direct die concurrent voorbijstreeft, maar misschien niet heel realistisch. Als dit de punten zijn die je sellen op Sony, moet je misschien je verwachtingen wat temperen. Denk trouwens dat deze gen je aan de PS genoeg had (als de keuze was PS4 en/of XB1) omdat de ene console mooie exclusives had en de andere bijna helemaal geen. Maar volgende gen zie ik de beslissing op game gebied weer wat interessanter worden, al moet MS het eerst nog maar even laten zien.
Store van de Xbox is een drama, omdat die naast de slechte UI ook gewoon erg traag is. Ik heb overigens een Xbox One X en een hele snelle verbinding van KPN, dat kan het niet zijn. Ik vind dat als gamer die tegenwoordig meer digitaal games koopt en speelt wel belangrijk ja. De games zelf maak ik mij niet druk om.
Wist niet dat die store nog slechter is. Vind Sony daar dus ook niet goed op scoren. Traagheid de belangrijkste klacht.
Werkt naar mijn ervaring sneller bij Sony. Sowieso een stuk overzichtelijker. Bij Xbox One staat alles als een rommeltje door elkaar. PlayStation heerlijk zoeken tegenwoordig, Xbox One dus niet.
Releases in Europa: PlayStation - 29 september 1995 5 jaar later PlayStation 2 - 24 november 2000 7 jaar later PlayStation 3 - 23 maart 2007 6 jaar later PlayStation 4 - 29 november 2013 7 jaar later PlayStation 5 - xx november 2020 Heeft lang genoeg geduurt
Ik had trouwens 2020 voorspeld. Gelijk gekregen ook. Welke mafketels beweerden ook alweer 2019? Yellow? Yi-Long? Spreek jezelf uit!
Ik doe geen uitspraken meer omtrent dit soort zaken. De vorige keer dat ik een gokje waagde op XBW kostte het me een krat bier tegen een PSV supporter.