Ik vind het ook prima dat ze het proberen. Want bijv Bulletstorm vond ik erg leuk maar Saints row slaat naar mijn smaak de plank net mis qua toon. Kan ook niet goed uitleggen waarom maar om 1 of andere reden vond ik SR3 gewoon een domme platte game en Bulletstorm bij vlagen hilarisch
Bulletstorm > Saints Row 3 inderdaad. Maar ik vind het vreemd dat SR3 zo vaak wordt genoemd als een game die te ver gaat, terwijl voor mijn gevoel Saints Row 2 veel platter en vervelender qua toon was. Ik zie SR3 als een verbetering waar ik stiekem soms toch wel om heb zitten gniffelen.
Geen enkel moment wat wel een beetje geinig was? Echt? Of waardeer ik de game meer doordat deze missie er was? Spoiler En een missie + skydiven terwijl Power speelde? Zijn toch leuke momenten?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet veel missies heb gedaan Maar SR3 is wel vermakelijk hoor, alleen die humor is gewoon niet veel aan, eerste missie was wel vet
Telltale The Wolf Among Us: Telltale Is Back Again To Torment With Tough Choices http://www.gameinformer.com/b/featu...rment-with-tough-choices.aspx?PostPageIndex=1
Zo dan, zo ziet het ingame er dan ook echt uit? Alsof je een comic speelt? Had het een beetje in TWD stijl verwacht, maar dit is wel gaaf.
Ja Godver, is er eindelijk een keer een spel waar ik WEL graag weer een MP in wil zien, word het alleen single-player http://www.gamespot.com/news/no-multiplayer-in-new-wolfenstein-6408085
Dubstep gun..serieus? Edit: moet zeggen dat het er wel prima uitziet allemaal. Vooral die superpowershit ziet er wel tof uit. Jammer dat het enkel een stad blijft..dit soort shit leent zich uitstekend voor megagrote werelden ala Just Cause en niet een beperkende stad.
Ergens wel jammer. Colonial Marines was natuurlijk schandalig slecht maar dat was niet de schuld van Timegate Section 8 had best potentie. En was ook best innovatief destijds want 1 van de eerste echte AA XBLA games (die ook best als boxed budget titel verkocht had kunnen worden) al was het eigenlijk een beetje een Tribes rip-off Sneu eigenlijk dat zon studio die al jaren en jaren mee gaat (voorheen maakten ze volgens mij PC RTS games?) zo ineens onderuit gaat. Als dit door Aliens komt moet Gearbox zich extra dubbel schamen Nieuwe lighting ziet er wel goed uit moet ik zeggen. Game is er niet lelijker op geworden