1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    lol dan is het wel een hele grote Fuck You naar de hele gaming community
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik las dat ze op basis van hoe deze game wordt ontvangen ook een flat screen Half Life 3 willen doen. Dat is dus goed lame, want VR is nog steeds zo niche dat de nummers super slecht gaan zijn, en dan zeggen ze, aah, niemand vind Half Life nog leuk, dus er komt geen deel 3, doei.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Wat een onzin. Ze hebben deze als een system seller ingezet voor hun VR hardware en ze gaan naar natuurlijk niet vergelijk hoe deze game verkoopt onder alle gamers, maar alleen de groep die VR heeft. Die gaan de game allemaal kopen (lees de subreddits maar) en dan kom je goed uit hoor!
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Denk dat dit best wel een niche binnen een niche is hoor. De groep mensen met VR is nog altijd gelimiteerd, en niet iedereen die wel in die markt zit, is geïnteresseerd in een Half Life game.Ee hoop mensen hebben de eerdere Half Life games niet eens gespeeld.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wanneer de mensen die al over VR beschikken de game kopen is het toch niet echt meer een 'system seller'?? ..enkel nog een volwaardige VR game dan. (zou ook eens tijd worden) Win je alleen amper nieuwe consumenten mee in mijn ogen...

    Echter neem ik aan dat ze dit ontwikkelen puur en alleen met het oog op de Valve Index VR Kit, om deze te kunnen promoten, en verkopen. (die heb je volgens mij wel nodig voor een optimale ervaring)
    Heel even was zelfs mijn interesse in VR weer lichtjes aangewakkerd, want de gameplay beelden en sfeer zien er gewoon tof uit, totdat ik de aanschaf prijs zag op Steam... :lol:
    (game zit trouwens wel inbegrepen bij een hardware bundel, helemaal gratis :+)

    Precies wat ik ook denk. (daarbij lijkt de nieuwe generatie gamers ook vrij weinig met Half Life te hebben zoals ik helaas te vaak terug lees in reacties op het web)

    Wil best investeren in een hobby. Maaar VR-sets zie ik nog steeds als iets optioneels waarmee je maar deels van je 'game tijd' kan invullen.
    Dan is het toch wel een héél duur speeltje wat voor de meeste mensen ook ver buiten het beschikbare budget zal vallen.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Mag je daarom je mening er niet over geven? Of mogen we alleen maar positief zijn?
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ter verdediging: dat iets niche is wil niet zeggen dat er geen publiek voor is.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh dat zeker. Het is ook goed dat er eindelijk een echt grote titel komt. Maar het gaat momenteel met deze marketshare gewoon niet winstgevend zijn en dat kan best wat problemen geven voor toekomstige grote VR producties.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ik vind t cool
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    VR is gewoon 'de toekomst'. Daarmee bedoel ik noet dat het gamen zoals we het nu kennen gaat vervangen (absoluut niet), maar in sommige gevallen is het gewoon een compleet nieuwe manier om media te ervaren, en in bestaande genres biedt het een nieuwe ervaring.

    Dan is het goed dat er nu al devs mee bezig zijn om daarin op software gebied stappen te zetten, en een grote titel als Half-Life helpt dan natuurlijk om die ervaring aan het mainstream publiek te helpen verkopen.

    Zoals ik al vaker heb aangegeven, VR op PS4 is nog 'net niet', wat mij betreft, maar ik verwacht dat het next-gen wel degelijk alle potentie waar kan maken, qua hardware.

    Ik begrijp ook dat veel mensen veel enthousiaster waren geworden van een echte Half-Life 3 aankondiging, maar ja, het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dat weet je niet en lijkt mij puur giswerk.

    Zie reactie Yi-Long. VR heeft een toekomst, maar de massa applicatie van gaat heel langzaam en het is ook de vraag of je alles in een VR wereld wilt stoppen. Het is natuurlijk ook een kwestie van "omdenken".
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh dat weet ik wel hoor, marketshare is echt mini vergeleken met totale console of pc gaming community.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149


    Nog nooit een flightsim gespeeld maar ga dit echt wel proberen.
     
    Zumpelvelder en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Default setting in 4K? Holy mother have mercy on my PC! :eek::+
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Laatste keer dat ik een flightsim heb gespeeld moet ong. 20 jaar geleden zijn. Dit product project volg ik wel al enige tijd en ziet er bijzonder indrukwekkend uit.
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Je hebt daar helemaal geen tijd voor, je moet racen! :p
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Doen we aan simracen of doen we aan simracen? Hoe denk je dat ik naar de desbetreffende circuits toe ga?
     
    Bobst27, Rossi46, WorkingTitle en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    [​IMG]
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ja dat scheelt een hoop. PC kent deze technologie al jaren. Systeem opgestart in 5 seconden, games vaak niet langer.
     

Deel Deze Pagina