Metoo!!! Hele game 100% uitgespeeld, behalve een ieniemie-stukje in het eerste gebiedje wat ik niet verkend heb en waar ik niet meer naar kon terugkeren, daarom geen 100% achievement
Uitrol ShadowPC in NL gestart. Boost (1080 gfx) aangeschaft voor nu. Kijken of Quest + VD + ShadowPC + EliteDangerous + Fiber + 5 Ghzwifi gaat werken bij mij
Lang geen slecht resultaat op de Switch. Iemand deze games nog niet gespeeld? Bitrate van het geluid (kwaliteit) valt wel iets tegen. Dynamic 900p - 1080p resolutie. Framerate relatief strak, in portable modus zelfs nog stabieler.
Shadow PC (met een 1080GTX) is gisteren geactiveerd. Na wat gekloot (ingecalculeerd) om de boel aan de praat te krijgen is het gelukt. ShadowPC streamt EliteDangerous VR (SteamVR) mbv VirtualDesktop over internet (glasvezel) en 5Ghz wifi router naar mijn Quest. Instelling EliteDangerous op VR Ultra. Ziet er goed uit. Op dit moment gebruik ik een Xbox Controller, morgen een Hotas proberen. Zo ben ik van PSVR, via de Quest nu bij PC gaming terecht gekomen zonder een game PC te bezitten maar door een cloudPC van 15€/maand te gebruiken. Cool.
Niet met elkaar te vergelijken die games. Ik ga er niet van uit dat Recka zich daarin vergist. NMS is echt zoveel beter imo. Wanneer komt die nieuwe update trouwens???
Slim bedacht. Games streamen icm draadloze VR. Worden er veel VR games op de streaming dienst aangeboden?