CD Projekt Red zal zelf ook wel doorhebben (social media, fora, etc) dat een groot gedeelte van hun doelgroep sowieso al van plan was de aankoop uit te stellen tot ze het op next-gen konden ervaren.
En ze geven vandaag aan dat weer gebeurd. "To some degree yes, to be honest, but this is ... we're trying to limit crunch as much as possible. But you know it's the final stage. So we try to be reasonable in this regard, but yes, unfortunate." https://www.kotaku.com.au/2020/01/cyberpunk-2077-developers-crunch-pc-ps4-xbox/
Ik denk, i.t.t. Rockstar, dat het hier deze keer wel mee zal vallen. Ze hebben dik uitgesteld, dat is wat anders dan de druk bij Red Dead Redemption 2 en de slavenarbeid waar ze daar mee bezig waren. Even afwachten tot vlak voor de release. Pers houdt dit wel in de gaten denk ik en hun arbeidsinspectie ook denk ik. Ik ben er niet zo bang voor. Juist het uitstel zou wel eens het tegenovergestelde van Crunch kunnen uitlokken.
Frostpunk heeft trouwens pas geleden nog een DLC gekregen. Iets met "fall" (in de context met herfst).
..eigenlijk worden ons dat soort beelden al jaren voorgeschoteld maar zien we er maar bar weinig van terug in games. Plus het zijn eigenlijk altijd compleet statische omgevingen of objecten die men toont. Physics, dynamische elementen of zeer realistische schademodellen blijven nog steeds compleet afwezig terwijl dat juist de zaken zijn die games naar een hoger (belevings) -niveau kunnen brengen in mijn ogen. (om nog maar niet over AI te beginnen) Dat natuurlijk golvende haar was ooit eens een dingetje bij NVidia met Hairworks, maar volgens mij is dat ook weer verleden tijd want zie die optie nooit meer ergens terug. Soms is het contrast ook te groot in games. Van de ene kant zie je extreem gedetailleerde character-models en textures, maar vervolgens bestaat de omgeving hoofdzakelijk uit low-polygon objecten afgewerkt met soms erg wazige textures. Kortom, dit filmpje kun je in 2030 ook nog prima bekijken, zelfs dan zullen games er nog steeds niet zo uitzien als ze ons willen doen geloven...
Das niks, EPIC MEGASTORE biedt Farming Sim 2019 gratis en voor niks een week lang aan. Farming Simulator 19 now free on Epic Games Store https://www.eurogamer.net/articles/2020-01-30-farming-simulator-2019-now-free-on-epic-games-store Kaskraker mensen, grijp je kans!
Had hem gekocht in de aanbieding, maar ook meteen de laatste keer. Is amper wat veranderd t.o.v. 17 en bovendien is het behoorlijk moeilijk om echt alles goed bij te houden. Ga het nog wel een kans geven, maar er mag wel eens wat meer gedaan worden voor de casual speler imo. In ieder geval kun je er genoeg tijd in kwijt.
Je hebt het hier als eerste gezien. Geweldig dat stuk over het "bannen". Je ziet het Blizzard zo zeggen.