Ik verwacht inderdaad tussen de 500-550 voor de PS5. Niet dat ik dat ding bij de launch ga kopen, want het game aanbod trekt me nog niet. Hopelijk kondigen ze snel een Slim versie aan die een heel stuk kleiner is.
500-600 maximaal, maar in dit geval moet je er dan nog de kosten voor een dure externe HDD bij optellen, want die -minder dan- 1TB zit natuurlijk erg snel voor, helemaal wanneer je er nog wat current-gen games op zet die je nog wilt spelen met de verbeterde graphics. Ik zie mezelf ook de PS5 niet op dag 1 kopen, Weinig launch-games die me aanspreken, de console zelf ziet er niet uit, 70 euro vraagprijs voor nieuwe games gaat me sowieso iets te ver, en als dit de prijs wordt voor de console, dan wacht ik het wel even rustig af allemaal. Tenzij ik dit najaar in Hong Kong of Taiwan ga wonen (was eigenlijk het plan voor dit jaar, maar ja, Corona en protesten), want dan zal ik daar toch wel een console willen kopen, en is sowieso wat goedkoper daar.
Game install size wordt verwacht vergelijkbaar te zijn aan PS4 las ik eerder. Ik weet ook nog niet of ik 'm snel ga halen. Mijn setup is all black everything dus het gaat echt in het oog springen. OTOH als ik cyberpunk tegen die tijd nog niet heb gespeeld en ik zie dikke comparisons met ps4 ben ik mogelijk wel over te halen. Kan altijd mid cycle nog een keer switchen voor een zwarte slim versie.
Sommige kopers zullen hier gelijk op inspringen. Slim gedaan dus. Wacht nog op een officiële prijs aankondiging.
Ja geen idee meer, huidig+next gen is namelijk nu gewoon 1 gen bij Xbox, en het is optimalized voor Series X, of Xbox One X 'huidige gen', of het is Xbox Series X maar kan ook op Xbox One X, de tyfus Microsoft hoe de fuck kunnen jullie dit in godesnaam zo releasen :') zeg maar weer doeidoei met je nieuwe gen door deze onduidelijke fuckbenamingen allemaal.
Ja en het zwarte balkje kan ook omgewisseld zijn, dus: Xbox One - Xbox Series X. De gemiddelde oma, of mainstream gamer, gaat hier moeite mee hebben.
wanneer ie niet optimized is ofzo? Sjezus hoe bedenken ze het. En dit zijn beslissingen die echt wel uitgekauwd worden, bizar dat ze dan hierop uitkomen