Inderdaad. Drijven de prijzen tot recordhoogte en er blijft dan weinig fatsoenlijke voorraad over... die bij aanvulling zo weer weg is. Gelukkig heb ik mijn 1080 GTX TI voor een spotprijs, ook al is het tweedehands. Het probleem is echter dat ik nog niet klaar ben met bouwen aan mijn PC en dan krijg ik weer te maken met die bitcoin ettertjes. Hierdoor aub geen release datum voor hardware ook... dat is dus zo weer weg.
Helder. Ik lees inderdaad dat er nogal wat GPU wordt opgekocht om mee te rekenen. Maar goed, ik lees ook dat die tekorten van GPUs er al zijn sinds (minstens) 2018 doordat miners ze opkopen. Beetje raar dat er niets is veranderd aan die situatie. Klink dan meer naar een 'snik snik huilie huilie'-excuus om bakken met geld te verdienen.
Is het ook. Die gasten kopen ze ook niet 1 voor 1, maar per 10-15 als ze een goede slag hebben geslagen met de koers.
Deze game staat sinds gisteren op Game Pass (en is te koop op andere systemen). Iemand al ervaring met deze game? Ziet er namelijk interessant uit.
Zag hem ook net, erg interessant! Krijgt ook goede reviews. Zeker een game die ik ga proberen. Al is hij wel een beetje lang voor mijn smaak (30 a 40 uur).
Het ziet er meer uit als een Soulslike. Het is overigens wel interessant om te zijn hoe er steeds meer high profile Chinese games ontstaan. Grafisch doen ze het vaak goed, omdat veel outsourcing voor assets voor games uit andere landen in China gedaan wordt. Qua gameplay en design lopen de games vaak achter, omdat dit niet iets is waar de Chinese studios veel kennis en ervaring in hebben. Ik denk dat ze over een jaar of 5 a 10 echt grote stappen kunnen maken als industrie.
Welke is dit? Sands of Time? Die wil je niet meer spelen. Zeer eentonige combat. De twee vervolgen lijken me een stuk beter. Vooral die met de Dahaka was erg vet.