Wat is er mis met online coop optie? toch leuk om met kameraad te spelen? en je kan gewoon solo spelen ook? Of wou je thuis samen gamen? dat is wrs moeilijker omdat de levels groter zijn en splitscreen dan suckt
Xbox live @ Gamescom Donderdag 27 augustus 20.00 uur Live te zien: Nog niet bekend of wordt gesproken over prijs/release van Xbox Series X. Zo niet, dan wordt het september pas bekend.
https://www.nintendolife.com/news/2020/08/classic_run-and-gun_blaster_turrican_is_making_a_comeback Turrican komt eraan! Voor de mensen die Turrican niet kennen, het was een geweldige side-scrolling metroidvania-achtige game destijds op C64/Amiga, die vervolgens ook naar console overgebracht werd (matige console-versies btw). In die periode grafisch zeer indrukwekkend, en een geweldige soundtrack. Geen idee wat we van de aankondiging morgen kunnen verwachten (we hebben inmddels wel vaker oude IPs gezien die even een 'reboot' krijgen waarbij ze gokken op naamsbekendheid en nostalgie, maar het inhoudelijk niet veel voorstelt), maar als je denkt aan de potentie van een side-scrolling Turrican met moderne graphics en mogelijkheden (beetje zoals Shadow Complex deed op Xbox 360), dan is er wel enige reden voor hoop en enthousiasme, mede ook omdat vrijwel niemand hier meer rekening mee heeft gehouden natuurlijk.
Nice, dat vind ik toch wel een van de beste platform-spellen ooit. Ik heb een port draaien op m'n Mac. Het spel is zo ontzettend moeilijk dat ik me niet meer voor kan stellen dat ik het vroeger op de Mega Drive (Daar heette dat spel Universal Soldier) in één ruk uit heb gespeeld. Want save-games bestonden (bijna) niet.
Ik ben vooral verrast door het feit dat Factor 5 nog bestaat. Ik dacht dat zij al jaren failliet waren.