The Taiwan Digital Game Rating Committee has rated “Immortals: Fenyx Rising” by Ubisoft for PlayStation 4, Xbox One, Switch, and PC. While Ubisoft has yet to announce game with that title, it is likely the new name for its June 2019-announced “storybook adventure” game Gods & Monsters, in which you play as a hero named Fenyx. The company previously confirmed Gods & Monsters will have a new name when it resurfaces later this summer. While Ubisoft has yet to confirm when exactly that is, it is likely in September, when Ubisoft plans to host its next “Ubisoft Forward” event to showcase its future lineup.
Mogelijk omdat Asha in Monster World een remake is van Monster World IV en je dan dichter bij het origineel kunt blijven. (En nee, dat is geen excuus, maar een constatering )
Ik zal m niet maken jongen. Maar idd, vreemd ook wel toch eig? Consumenten moeten inmiddels nu wel beetje weten waar ze aan toe zijn. Pricewise ook.
Ik vind het eigenlijk gewoon schandalig In de VS kunnen ze hem via Sony wel preorderen maar nog niks gezegd qua prijs, kan toch niet
Zou ze netjes staan als ze morgen een datum van een persconferentie aankondigen en dat we die rood kunnen omcirkelen in de agenda’s.
Honestly PS5/Xbox Whatever drop het random en we zien wel. Benieuwd hoe de verkopen zullen zijn, kijkend naar games en andere media vast gewoon enorm goed, maar zowel in real life om me heen en op social media lijkt er echt geen hype te zijn voor nieuwe generatie.
The waiting game. Sony wil niet eerst, Microsoft wil niet eerst. Ze kunnen beter de afspraak maken om op een bepaalde dag, op een bepaald tijdstip, tegelijkertijd de prijs en releasedatum te droppen.
Doet me denken aan een stel vriendinnetjes op het schoolplein dat iets wil proberen, maar waarvan de ene dan niet durft. "Jij eerst, want ik durf niet.' "Nee, jij eerst, want ik durf niet en jij durft meer dan ik." Fokking Hell. Kom gewoon met die prijzen en data.
Official TGS schedule is up. There are various showcases from different companies. First show (outside of opening ceremony) will be Xbox Tokyo Game Show showcase Here are some notable showcases. If you want to see the full schedule, it's in the link above (Japanese) September 24th: 20:00 ~ 20:50 - Xbox Tokyo Game Show Showcase 2020 22:00 ~ 22:50 - Square Enix September 25th: 20:00 ~ 20:50 - Sega/Atlus TV 22:00 ~ 22:50 - Capcom showcase featuring Resident Evil Village and more. September 26th: 14:00 ~ 14:50 - Cyberpunk 2077 'Night City Wire Japan special (probably no new info) 15:00 ~ 16:50 - Level 5 TGS 2020 special meeting. Focusing on Megaton Musashi, Yokai Gakuen y and Ni No kuni: Cross Worlds (Mobile MMO) 20:00 ~ 20:50 - Konami information program 21:00 ~ 22:50 - Koei Tecmo special. Ryza 2 and unannounced game September 27th: 15:00 ~ 15:50 - Koei Tecmo Musou special. 2 new Dynasty Warrior games announcement. 17:00 ~ 18:50 - Bandai Namco. Scarlet Nexus and Sword Art Online All the times above are bases on Japanes timezone The schedule is not final and could change. UPDATE: Full line up detail translated by Gematsu here - https://www.gematsu.com/2020/09/tgs-2020-online-official-live-stream-schedule-announced Edit:
Ik vind het maar een bizarre race worden tussen Xbox en Sony. Beiden doen nu een stare-down om te kijken wie het eerst knippert. Vorige keer bij een launch jaar wisten we al in juni wat ze gingen kosten/uitkomen. Okay, corona is voor niemand goed. Maar je weet nu toch wel wanneer je je consoles de markt induwt en wat je logistiek aankan. Volgens mij zijn de Series X inmiddels allang geproduceerd en staan ergens in een AliExpress magazijn weg te stoffen.