Ben wel benieuwd naar Immortals: Fenyx Rising bij Ubisoft Forward, de nieuwe naam van Gods & Monsters. Dat ze verder weer Watch Dogs: Legion, Hyper Scape en Rainbow Six Siege laten zien vind ik nogal een zwaktebod, ben wel benieuwd naar de nieuwe onthullingen, o.a. of het gerucht van de Prince of Persia remake/remaster klopt.
Ik verwacht er niet teveel van vind alle streams tegenvallen dit jaar. En tjaa weer een remake maak gewoon een nieuw deel.
Straks verschijnt er een nieuwe Call of Duty, Assassin's Creed en Cyberpunk 2077, een PlayStation 5 en een Xbox Series X ... maar ik zit alleen maar Mario games te spelen die ik al meerdere keren heb uitgespeeld!
Weird? Ja. Slim? Ook ja. Momenteel zie ik al een echte run op die game. Pre-order bij Nedgame was binnen no-time uitverkocht en ik verwacht hetzelfde als ze bij Game Mania en Bol online komen. Nintendo is goed in schaarste creëren, zie ook hun amiibo's, en gamers duiken er dan ook meteen bovenop om die game te krijgen. Ben alleen benieuwd of ze de game ook genoeg gaan produceren om aan de uiteindelijke vraag tot en met maart te voldoen, wat dat betreft is het echt zeer slecht geregeld met de amiibo's.
Volgende week donderdag is de Ubisoft Forward presentatie met daarin o.a. Immortals: Fenyx Rising, de nieuwe titel van Gods & Monsters. Microsoft heeft alleen de productpagina iets te vroeg online gezet en dus leren we het volgende: - De game verschijnt op 3 december - Ondersteuning voor Smart Delivery - Je speelt als Fenix die de Griekse goden moet redden van een vloek door hun krachten te gebruiken. Hiermee neem je het op tegen mythologische beesten en dien je puzzels op te lossen.