Yep, ik hoop dat we de huidige games op ps5 kunnen spelen zonder teveel gedoe. Ik heb een flinke backlog staan, waarbij ik het wel tof zouden vinden om dat op nieuwe hardware te spelen.
Volgens mijn currency converter zou $499,- hier in euro’s €424,- zijn. Maar daar zal nog wel btw over komen en andere ongein.
Xbox heeft zojuist laten weten dat Series S inderdaad een releasedatum heeft van 10 november. Ik durf er nu wel vergif op in te nemen dat Series X ook op die datum verschijnt.
https://www.bloomberg.com/news/arti...said-to-boost-switch-production-by-another-20 Er gaan al een tijd geruchten over een Switch Pro. De laatste maanden ook over een 2021 release. Ik verwacht hem samen met de nieuwe Zelda game ergens volgend jaar.
Laten we hopen dat we eindelijk eens een fatsoenlijke home-console van Nintendo krijgen, maar ik ben zeer skeptisch.
Over 15 jaar, de Switch Classic, nu al je klassiekers in 1080p, en dan van die mini-mini joycons erbij geleverd ...
Het wordt gewoon weer hetzelfde principe als de Switch. Ik denk niet daar ze daar nog van af gaan wijken. Ik hoop dat Nvidia ze een SoC kan leveren met DLSS 2.0 mogelijkheden. Dan wordt het echt leuk.
Alleen Gears Tactics, voor zover je dat als een launchgame kunt zien. Halo Infinite is doorgeschoven naar 2021. Deze video gaat dieper in op de Xbox Series S.