Nice. Heb nog Apple+ abbo op mijn foon, en wilde geen hardware aanschaffen om het via mijn foon naar de Tv te streamen. En mijn LG OLED Tv van 2018 was blijkbaar niet waardig genoeg om een app van Apple te krijgen. Maar mooi, later dit jaar dus met Series X Apple app.
Veel van de servers (of diensten) die nodig zijn voor apps, games, en andere applicaties draaien op Amazon Cloud (AWS). Amazon is met 33% marktaandeel de marktleider
Konami heeft Silent Hill 4 plotseling uitgebracht op pc. De game is nu beschikbaar op GoG. De horrorgame verscheen in 2004 voor PlayStation 2, Xbox en pc, en in later als digitale versie op het Japanse PlayStation Network. De game speelt zich, in tegenstelling tot de voorgaande games, niet af in het titulaire dorpje Silent Hill, maar in de stad Ashfield. Daar probeert protagonist Henry Townshend te ontsnappen uit zijn appartement. Silent Hill 4 is met de release op GoG voor het eerst beschikbaar op een digitaal platform. Opvallend is dat de eerste drie delen nog ontbreken, daar zegt de uitgever niets over. Vorige week lanceerde Konami om dezelfde tijd de pc-versies van Metal Gear, Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2 en een bundel van Castlevania en Contra. Tot slot laat GoG weten dat er een uitverkoop van start gaat, ter ere van de twaalfde verjaardag van het platform.
De Switch Pro is al maanden een soort openbaar geheim. De vraag is echter wanneer hij komt. De geruchten gaan inderdaad dat het zo rond maart / april gaat zijn.
Ik vermoed dat het de Poolse Mediamarkt is ... daar kost Mario All Stars 219,- https://mediamarkt.pl/konsole-i-gry/gra-nintendo-switch-super-mario-3d-all-stars?querystring=mario
WAAAAAAAAAAAAAAAAAT? Gauw regio verwisselen. Dan is dat dus ook veranderd, want ik was er al achter dat je 360 games weer kon kopen met PayPal en dus niet meer verplicht bent moeilijk te doen met een creditcard of Live tegoed.