Ik hoop echt dat die kickstarter doorgezet gaat worden. Gaan we eens zien hoeveel fans Shenmue nu echt heeft. Wordt leuk om te volgen. (en mocht ie slagen kan dat ook goed zijn voor andere AAA IP's die dood zijn. ) Kickstarter kan uiteindelijk het beste zijn wat deze generatie is overkomen.
Ahem.... Title Year released Platform Role Champion Boxing 1984 --- Producer / Director Champion Pro Wrestling 1985 --- Producer / Director Space Harrier 1985 Sega Space Harrier hardware Producer / Director Hang-On 1985 Sega Space Harrier hardware Producer / Director Out Run 1986 Sega Out Run hardware Producer / Director Super Hang-On 1986 Sega Out Run hardware Producer Enduro Racer 1986 Sega Space Harrier hardware Producer / Director After Burner 1987 Sega X Board Producer / Director After Burner II 1987 Sega X Board Producer / Director Power Drift 1988 Sega Y Board Producer / Director Turbo Outrun 1989 Sega Out Run hardware Producer G-LOC: Air Battle 1990 Sega Y Board Producer / Director Virtua Racing 1992 Sega Model 1 Producer / Director Virtua Fighter 1993 Sega Model 1 Director Virtua Cop 1994 Sega Model 2 Producer Virtua Fighter 2 1994 Sega Model 2 Producer / Director Virtua Cop 2 1995 Sega Model 2 Producer Virtua Fighter 3 1996 Sega Model 3 Producer Virtua Fighter 3 Team Battle 1997 Sega Model 3 Producer Ferrari F355 Challenge 1999 Sega NAOMI Producer / Director Shenmue 1999 Dreamcast Producer / Director Shenmue II 2001 Dreamcast, Xbox Producer / Director Virtua Fighter 4 2001 Sega NAOMI 2, PS2 Executive director Suzuki Yu - Game Works Vol. 1 2002 Dreamcast Virtua Fighter 4 Evolution 2002 Sega NAOMI 2 / PS2 Executive director Virtua Fighter 4 Final Tuned 2003 Sega NAOMI 2 Producer Propeller Arena 2003 Leaked Online Dreamcast Executive director Virtua Cop 3 2003 Sega Chihiro Executive director OutRun 2 2003 Sega Chihiro Producer Sega Race TV 2008 Sega Lindbergh Producer Shenmue City 2010 Yahoo Mobage Service Director
Neeeeeee of course not. Alsof ik niet weet wie hij is...is you serious? !!!!!! Die gast in dat plaatje die jij postte? Sebastian ebdalhamid....zoiets. Ik begrijp niet wat er staat, maar start hij nou die petitie voor een kickstarter of juist Yu?
(Sebastien-Abdelhamid) He works with pretty big independent French TV channel and is part of the Monaco Anime Game Show. En Yu Suzuki was dit weekend bij die Monaco Anime Game Show.
Hmmmm, nou ja...ben benieuwd wat het gaat worden. Al geloof ik echt al lang niet meer in een echte afsluiter van Shenmue, hoe fucking waardeloos dat ook is.
Ik denk dat het ook meer past bij Shenmue III om het gewoon te releasen op dezelfde graphics als toen. Mij maakt het op zich niet zoveel uit omdat bij een game zoals dit de graphics mij gewoon niet veel boeien, het is nog steeds awesome op de Dreamcast graphics.
vind ik ook prima, alleen de controls en camera mogen misschien wel ietsje anders. Die zijn nu wel erg old school voor de rest niks meer aan doen gewoon lekker de oude assets gebruiken, scheelt weer een bak tijd en geld