Demo is uit op Steam PC! Tijd om te testen of de grafische downgrade de extra gameplay het waard is. En de orchestrated soundtrack natuurlijk, tenzij je 100 uur naar midi geknerp wilt luisteren.
DQ demo: Eerste impressie na 10 hele minuten spelen is positief. De klasse van deze JRPG straalt zeker uit alle voegen. Grafisch vind ik het 100% meevallen, ongetwijfeld omdat ik nooit de PS4 versie heb gespeeld. Het geheel straalt zeker iets magisch uit. Draait als een trein op mijn laptop. Vrolijk, kleurrijk en de soundtrack *blast* uit de headset.
Ik las ergens tegen de 10 uur? Wilde het niet te lang spelen, want het spel komt toch pas begin december uit. Maar 10 uur (als dat klopt) is erg genereus.
In het geval van de Switch versie was de save van de demo ook overdraagbaar. Wellicht is dat hier ook het geval.
Welcome to The City NBA 2K fans. NBA 2K21 Next Gen is bringing a whole new experience for your MyPLAYER. Enjoy our biggest map ever that includes 4 boroughs, 4 rival affiliations, the introduction of Mayors, a Black Mamba Court, and a A LOT more.
Microtransaction City lol Ik zal wel oud worden maar deze Fortnite shit in NBA hoeft voor mij niet zo haha.
Inmiddels staat Outriders wel op mijn radar. Lijkt een mooie mix te worden van The Division, Doom, Gears, Horizon en Destiny. Als de end game inderdaad geen gerecyclede story missies zijn, dan is dat zeker een pluspunt te noemen.
Kan wat worden. Aan de andere kant, misschien ook niet. Live Service dienst? Heb niet het hele filmpje gekeken.