Releasedatum Kena? Nieuwe Ratchet & Clank trailer? GTA V voor de PS5 trailer? PSN Plus Games voor maart?
Square Enix has finally unveiled their newest game, Project Triangle Strategy, which borrows the HD 2D style Octopath Traveler used before it and throws in some tactical RPG elements to spice up the battles. Demo is now available on the Nintendo eShop. 27 Minutes of gameplay on Nintendo Switch. Laatste filmpje TBS gameplay vanaf 17 minuten. Final Fantasy Tactics / Ogre Battle (vooral dit laatste), maar dan met de graphics van Octopath Traveler. Dit soort spellen, een combi van RPG en strategie, zie ik graag meer en graag ook op de andere platformen. Deze titel ziet er veelbelovend uit! Release: 2022, maar demo is nu al beschikbaar.
"Okay jongens, GAAS werkt niet, dus jullie mogen de hele zooi omgooien naar SP rpg. Wel afleveren op de deadline. Succes!"
Oddworld: Soulstorm verschijnt overigens op 06-04-2021. En als je Playstation Plus hebt is hij voor de PS5 in de maand april zelfs gratis. Maargoed, dat is makkelijk zeggen als je nergens een PS5 kan kopen..
https://imgur.com/qWE1F1B Dit wordt mijn eerste Pokemon game sinds G&S. En voor de mensen met PS+, komende maand:
Oeh nice FF7 remake! Die ga ik wel ff checken, echt zo'n typische PS+ games die je normaal niet wilt kopen.
Heb FF7 remake remake uitgespeeld maar toch maar activeren om de Yuffie uitbreiding later te kunnen spelen. FF7Remake was voor mij GOTY destijds.