1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Zie punt 1 op de screenshot. De PS Plus versie kan niet de PS5 update krijgen.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee klopt maar dan kun je toch wel de losse DLC van Yuffie kopen en de ps4 versie spelen?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    De DLC schijnt enkel voor PS5 te zijn.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Maar ik neem aan dat je straks als Plus member de DLC + een PS5 upgrade kunt open anders lopen ze volgens mij best wel wat verkopen mis
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is dan weer jammer. Hopen dat DLC ook los.wordt uitgebracht dan
    Heb mijn discversie van destijds verkocht namelijk.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    FF7 Remake upgrade naar PS5 is gratis, maar alleen voor de gekochte PS4 versie. Voor zover ik weet wordt de DLC niet apart verkocht, dus dan zit je "vast" met een nieuwe volledige PS5 game. Op zich geen straf voor deze geweldige titel, maar zelfs dan zou ik liever gelijk naar de DLC content willen springen. Ben namelijk nu aanbeland in chapter 16 (vd 18 totaal) en de kans is klein dat ik op de PS5 weer de gehele game opnieuw ga spelen puur alleen voor de DLC content (van een paar uur?). Althans niet op korte termijn. Ik zie mijzelf dan eerder de content bekijken op YT.

    Hmm, misschien toch maar even die disc bewaren. Misschien heb ik geluk en kan ik dan de DLC content na het hoofdverhaal spelen, maar wanneer deze content middenin het verhaal plaatsvindt is dat pech hebben want ik heb deze game met maar één handmatige savegame (excl. autosave) gespeeld.

    EDIT: oh wacht, chapter select optie na uitspelen! Totaal vergeten. Ja, dat wordt even de disc bewaren dus.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2021
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tegenwoordig heb je toch ook wel games waar je je progress kunt meenemen? Zie Hitman III.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik heb nog nooit een game van de ene generatie naar de andere generatie gespeeld, dus daar ben ik niet bekend mee. Werkt het ook bij andere games zo dat je de savegame van de PS4 versie naar de PS5 kunt meenemen? Ik neem aan van wel eigenlijk, want anders zou die chapter select ook niet werken op de PS5.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Saves lijkt me niet maar progression wel, en dus chapter selection.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    [​IMG]

    Save data wordt gewoon meegenomen bij de upgrade. Maar ik neem aan dat we het nu hebben over het "los" kopen van de nieuwe PS5 versie.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Wanneer komt de Xbox versie? Was toch sprake van een jaar exclusief?
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    @FinalBob: voor zover ik weet is daar nog geen definitieve bevestiging van. Maar het wordt wel erg gek als de remake niet naar de Xbox lijn komt. Deze titel heeft het daar commercieel veel te goed voor gedaan.

    Wauw, dit is gaaf. Het kan natuurlijk ook een profiel ding zijn, maar volgens mij zit completion in de saved data (een soort "game completed" save die je weleens vaker ziet bij RPGs). Dat houdt ook in dat ik misschien kleine stukjes overnieuw moet spelen, wanneer de DLC chapters middenin het verhaal vallen of bepaalde bestaande chapters wijzigen, maar dat vind ik niet erg. Conclusie: straks PS4pro verkopen, maar mijn disc van FF7 Remake bewaar ik nog even.

    EDIT: Ondanks de verbeteringen vind ik het origineel nog steeds grafisch prima, maar dat zegt denk ik ook veel over de kwaliteit van het origineel. Voor mij wordt denk ik het grootste verschil het snelle inladen en de 60 FPS. Gevechten zijn real time. Niet dat de oude versie het op dat punt het slecht deed (heel stabiele 30 fps eigenlijk), maar hoe hoger de FPS hoe soepeler de actie. Uitgave 2021 wordt magnus opus versie. :thumbs:

     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2021
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    AVGN 1 en 2 komt naar Xbox en PS





    Wat FF7 betreft: Waarom zijn die trailers zo vaak in 1080p alsnhet om graphische kracht showcase van 4k games gaat?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nou daar heb je een Xbox Exclusive eindelijk! :D

    1440p en 4k filmpjes zie je volgens mij veel minder omdat het relatief grote downloads zijn. En blijkbaar zit het gross vh publiek nog steeds nog steeds op 1080p.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Iemand deze al gekocht?



    Lijkt me een topper!
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Een 2 van XBW. Topper hoor. :+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Horse armor.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Outriders, the anti-looter shooter. Gemaakt door People Can Fly, demo impressie.
     

Deel Deze Pagina