Dat geloof ik graag, maar er zijn meer studio's die dat predikaat verdienen. Bluepoint Games heeft uitstekende remakes gemaakt van twee Resident Evil games. De slechtste vind ik Ubisoft games. Hopelijk wordt Diablo 2 erg goed.
Van de makers van Vermintide. Vermintide 2 was een leuke game, maar het chance based loot/reward systeem na elk uitgespeeld level was voor mij een afknapper.
Release 10 september is eindelijk bevestigd, op alle platformen behalve de Switch (wat ik dan toch wel weer opvallend vind). Desondanks: ik ben wel weer toe aan een goede Tales game met flitsende combat!
Precies dat laatste ja met goede combat. Vesperia vond ik tof vandaar nog steeds deze avatar. Zesteria en Berseria waren wel ok maar combat viel tegen. Vooral berseria was AAAAAB spammen met Velvet en verder redelijk eentonig. Als je wilt wisselen tussen partymembers gaat het ook niet lekker. Stel ik wil een healer of mage spelen: dan krijg ik gelijk alle vijanden op me af omdat die altijd de speler aanvallen ongeacht welk karakter hij speelt. Dan worden je spreuken continue onderbroken. Speel ik Velvet dan vallen ze mij aan en kan mijn AI party.gewoon zijn spreuken doen.
Die game staat al maanden op mijn schijf, steeds maar weer aan het updaten ook... Maar nog steeds niet aan begonnen. Darktide in ieder geval direct aan mijn verlanglijst toegevoegd, ziet er bruut uit!
Tja, combat vind ik sowieso bij Tales niet het sterkste punt. Bij Graces F maar ook bij Vesperia kan je ook gewoon AAAB spammen.... Vesperia kan je wel meer verdiepen maar is helemaal niet nodig.
[Official announcement] Two new Battlefield experiences to be announced "soon" Edit: BF6 is rumored to be set in modern setting or near future. Full priced experience with same approach to content as BFV had, but we will know for sure "soon". Two new Battlefield experiences are in development – one for console and PC plus another for mobile. The Return of All-Out Warfare 2021 is an exciting time for us here at DICE. Working with more world-class development studios within Electronic Arts, we have our biggest team ever on a Battlefield game for console and PC. Our friends at Criterion and DICE LA are working with us on our shared vision for the game, while the team in Gothenburg is taking technology in the game to the next level. Together, we are creating a jaw-dropping experience for you to enjoy later in 2021. We’re in daily playtesting mode right now: polishing, balancing, and making the best possible Battlefield game we can. I can tell you it is a bold step. It has everything we love about Battlefield – and takes all of it to the next level. Epic scale. All-out military warfare. Crazy, unexpected moments. Game-changing destruction. Massive battles, packed with more players and mayhem than ever before. All brought to life with the power of next-gen consoles and PCs. Get ready for our reveal “soon™” A new Battlefield Mobile Game Coming in 2022 It’s always been our vision to bring Battlefield to more platforms. So, after years of prototyping, I’m super happy to be able to let you know that our friends at Industrial Toys, working closely with all of us here at DICE, are developing a completely new Battlefield game bringing all-out warfare to smartphones and tablets in 2022. Make no mistake, this is a standalone game. A completely different game from the one we’re making for console and PC, designed specifically for the mobile platform. It’s being built from the ground up by iToys to make Battlefield-on-the-go a reality and you can expect a fully-fledged, skill-based experience. This mobile game is now entering a testing period ahead of launching next year, so expect more details to come. https://www.ea.com/games/battlefield/news/battlefield-franchise-update-oskar-gabrielson EDIT:
Was een beetje Tales moe na alle matige releases, maar houd Arise wel in de gaten. Hopelijk weer eens een goed an interessant verhaal.
Dat heb ik dus ook. Vesperia vond ik erg goed, maar ik heb nog één Tales game daarna gedaan. Was het Zesteria? Ontzettend generiek, weet zelfs de naam al niet meer... en dat zegt veel. Maar ik lees hierboven dat de combat een matig punt is in de serie? Nee, ik vind het juist een highlight. Gevechten hoeven ook niet altijd super technisch te zijn om leuk te zijn of goed. Soms is het gewoon blauwe killer rabbits bashen. Flitsende effecten erbij en dito rock muziek op de achtergrond. En heel eerlijk kon ik in Vesperia op een gegeven moment best lekker speciale combo's aan elkaar rijgen. Dus diepgang was wel aanwezig, maar met in het wilde weg beuken kwam je idd ook ver als je dat leuker vond. Boeien? Enfin, geef me betere graphics, snelle actie en een enigszins vermakelijk (doch waarschijnlijk cliché?) verhaal en een Tales game heeft de potentie om boven zichzelf uit te stijgen. Het is vooral geen zware JRPG kost. Zo moeten gamers deze serie denk ik ook niet zien.
Berseria had eenngoed zeker niet cliché verhaal met mooie morele verhaalpunten. De combat hoeft van mij niet megatrchnisch te zijn. Maar ik vond na Vesperia de twee delen erg eentonig. En dat is nooit goed. Het moet wel leuk blijven.