Heb het idee dat het beter is om dit topic te mergen met het Xbox One topic; nieuwtjes worden nu vaak dubbel geplaatst...
Klopt, daar wordt het '[Algemeen] Xbox One'-topic voor gebruikt. Als er nu een nieuwtje naar buiten komt over een game voor zowel de Xbox One, als de 360, wordt deze vaak in dat topic en in dit topic geplaatst.
Logisch lijkt me als het voor beide platforms uitkomt. Maar er moet sowieso een nieuwtjes topic als deze komen in het Xbone GAMES gedeelte. Nu wordt volgens mij alles lukraak in het hardware topic gegooid.
Is niet het hardware topic. Is toch gewoon Xbox One Algemeen? Gewoon 360/One [algemeen] topic maken. Dan heb je een plaats voor nieuwtjes/geruchten en discussie. Wat dan beter word omdat iedereen dan altijd naar dat topic gaat ipv 3. Dan heb je nog One/PS4 topic. Waar imo WiiU ook bij kan, blijft toch een nieuwe console. Voor wat verhitte discussies. Al blijf ik het niet een topic vinden die er per se moet zijn. En dan hebben daarnaast het E3 topic voor het moment. M.b.t E3 nieuws. En zo topic kan je altijd aanmaken als er een groot evenement is. Zoals GDC.
Het staat in het hardware/algemeen gedeelte. Hardware topic. Klaar. Lijkt me veel logischer dat daar de hardware discussies gehouden worden en de games nieuwtjes etc in...jawel hoor, het games gedeelte. Die splitsing lijkt me er te zijn met een reden. Snap daarom ook niet goed waarom dit topic niet ook gewoon in het games gedeelte staat.
Ja, ik heb ook altijd gevonden dat die wat meer in het games gedeelte zou passen. Maar die snap ik nog omdat de E3 om meer dan alleen games gaat.
Zoals de WiiU haha. Maar ja ben wel fan van meer gedeelde topics. Maakt me niet uit waar ze terecht komen. Zal fijn zijn als je 1 topic nodig hebt voor je nieuws etc.
Bah nee, ik ben juist een fan van alles meer splitsen. De topics worden een grote troep als zomaar alles er altijd maar in gegooid kan worden. Zou houd je anders ook wel een erg leeg forum over als je alles in 1 topic wilt gooien. Ook veel lastiger om dingen terug te kunnen vinden, wat vervolgens ook niet bevorderlijk zal zijn voor de bezoekersaantallen. Onoverzichtelijk, niet fijn om te lezen. Argh, ik hoop niet dat het ooit de standaard voor XBW wordt.
'Jullie'? Hybrid wilt juist geen topics aanmaken. Heel XBW nog maar posten in 1 topic! Met al die cross-gen games zul je cross posts blijven houden. Vooral als iedereen koppig het Xbone topic blijft posten. Maar goed, ik zal het blijkbaar maar weer moeten doen om het Xbone nieuwtjes topic aan te moeten maken?