Komt toch gewoon een nieuwe cod aan die je kan spelen later dit jaar. Of je wilt een hele nieuwe IP ?
Beiden is een goede optie. Bij COD is het de laatste jaren magertjes wat MP kwaliteit betreft. Maar als ze met COD kunnen verassen met een goed deel is dat ook welkom. Nieuwe IP hoeft niet per se. Maar gewoon kwaliteit. Een reboot van oude IP kan ook. Zou zelf wel een Unrral Tournament willen of next gen Counterstrike met nieuwe gameplay elementen, maps, wapens en betere graphics en physics.
Ubisoft moet gewoon lekker terug naar wat ze deden toen ze nog goed waren, zonder al dat online MP gezeik en andere IP’s proberen te immiteren. Ze willen steeds groter, innovatiever, meer meer meer. Zit ik helemaal niet op te wachten. Een Beyond Good & Evil 2 hoeft van mij helemaal niet ‘Always Online’, en gezien de reacties op het nieuws destijds ben ik ook niet de enige die er zo over denkt. Bouw gewoon voort op wat Beyond Good and Evil 1 was, als SP action-adventure, met hedendaagse graphics en gameplay. That’s it. Hoeft niet idioot episch. Hoeft niet met random strangers online. Gewoon, een tof SP avontuur in een mooie wereld waar we ons 20+ uur mee kunnen vermaken. En daarna wachten we op BG&E3. Nu komen ze met een 13 in het dozijn F2P shooter. Tja. Helemaal niemand die daar enthousiast van wordt. We willen gewoon een toffe nieuwe Splinter Cell, of Prince of Persia, of Brothers in Arms, of 2D Rayman. Nieuwe IP is ook prima, maar doe dan iets wat er nog niet of nauwelijks is. En dus geen standaard shooter, geen slap aftreksel van Forza Horizon in een voorspelbare Open World waar geen reet te doen is (Crew 2), en geen extreme sports downhill BS waar je afhankelijk bent van honderden anderen wat betreft ‘fun’. Als je dan een downhill snowboard/ski/extreme sport game maakt, neem dan SSX3 als uitgangspunt en maak daar een spirituele opvolger op, ipv de focus weer op online en unlockable outfits en andere voorspelbare shit … Old Ubi was geweldig. Huidige Ubi is flink de weg kwijt. Gelukkig blijft Far Cry wel gewoon Far Cry.
Ubisoft has announced that its Tom Clancy mash-up mobile game, Elite Squad, is to be shut down this October. A new update, released today, will be the final content drop for Elite Squad. On October 4, the servers will be shut down for good, bringing the game's life to an end. Revealed on the Elite Squad website in a blog post entitled "The Story Ends", Ubisoft said "It is with a great deal of sadness that we are announcing we will no longer be releasing new content for Elite Squad." Tom Clancy's Elite Squad was released in August 2020, after being announced back at E3 2019. The crossover game includes characters from Splinter Cell, Rainbow Six, Ghost Recon, and The Division, and had gameplay based on the ideal of putting together a super team of operatives.
Het is altijd beetje de vraag hoe vernieuwend een nieuwe Farming Simulator is, maar dit is toch weer een vette toevoeging.
Yeah, las het vanmorgen. Walgelijk dat dit soort werkomgevingen bestaan, en zo lang hebben kunnen blijven bestaan. Het is te hopen dat de verantwoordelijken nu eindelijk eens echt aangepakt worden en er op zijn minst uitgegooid worden en nergens meer binnen de industrie aan de slag komen omdat geen fatsoenlijk bedrijf dit soort beesten zou moeten willen binnen hun organisatie, maar ik begrijp ook dat ik dat wel kan hopen, maar ze er waarschijnlijk met hoogstens wat publieke verontwaardiging vanaf komen. Hoe fucking ziek in je hoofd moet je zijn als je ziet dat je collega’s zich zo gedragen tov je vrouwelijke collega’s, en dat je daar niet keihard tegenin gaat!? Natuurlijk grote kans dat je er dan uitgegooid wordt, maar op zo’n plek moet je sowieso niet willen werken, dus gewoon intern aankaarten en daarna dus destijds gewoon publiekelijk bekend maken.
PSN Plus games voor augustus bekend. Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville (PS4) Tennis Word Tour 2 (PS4) Hunter’s Arena: Legends (PS5)
Behalve Battle Royale wat populair is zijn er de laatste 3 jaar geen goede MP games geweest die lang gespeeld werden.
Als het aan ontwikkelaar American McGee ligt, maakt hij ooit met Electronic Arts een derde deel in de Alice-reeks. Dat meldt hij op Twitter, waar hij reageerde op de deze week aangekondigde remake van Dead Space. Hij laat daarbij weten dat hij (samen met Alice-fans) liever had gezien dat de Alice-reeks een comeback had gemaakt. McGee: "Ergens in de toekomst vragen ze bij EA om meer producten en reageert iemand met 'Alice?'. En dan zijn we er klaar voor!" McGee begon zijn carrière bij id Software, waar hij levels ontwierp voor games in de Doom- en Quake-franchises. Daarna ging hij aan de slag bij EA en werkte hij aan American McGee's Alice, een duistere versie van het Alice in Wonderland-verhaal. Dat spel verscheen in 2000. In 2011 kwam het vervolg Alice: Madness Returns uit. De reeks heeft in de afgelopen decennium een cultstatus gekregen en een schare groep fans gekregen. McGee liet eerder via zijn Patreon-pagina weten dat hij de grote lijnen van een derde game al uitgewerkt heeft. Het volgende doel in zijn plan is om 'Alice: Asylum' goedgekeurd te krijgen door EA, om vervolgens financiering te vergaren voor de ontwikkeling.
De multiplayer van Modern Warfare wordt nog steeds veel gespeeld, werd zeer goed ontvangen en is meer geprezen dan z'n opvolger. Daar is nog steeds heel weinig mis mee.
Misschien dat het dan gewoon aan mijn PSN vriendenlijst ligt. Ik zie nooit meer iemand het spelen behalve Warzone dan.
The Coalition present #AlphaPoint - an insight into the team's first tech demo created entirely in Unreal Engine 5. With Gears 5 pushing graphics to all new heights with Unreal Engine 4 back in 2019, the team is looking to the future and demonstrated an early look at what’s possible with Unreal Engine 5 on Xbox Series X|S. This demo was showcased at #GDC21. The Coalition share a real-time character rendering test on Xbox Series X and their first bits of discovery on what’s possible with next-gen character creation using Unreal Engine 5. This demo was showcased at #GDC21.