Klopt, dit was mijn hoogste: http://halo.bungie.net/Stats/Halo3/RankHistory.aspx?player=Spaulding ST Hoger lukte gewoon niet meer in Lone Wolves, rest van de playlists niet zoveel gedaan, toen was ik meer in Social/Custom matches geinteresseerd.
Dat mag ik toch hopen van niet ik hoop dat er dit jaar weer eens een echte rally racer uit gaat komen zonder Amerikaanse onzin die niks met rally te maken heeft. Maar we horen het morgen van Codemasters!
Paul Coleman is de designer in het Dirt gedeelte van Codemasters. Hij zit constant te hinten op twitter naar een volgende rally game. En aangezien hij zelf co-driver is geworden en echte rally's doet heeft hij zelf bekend dat het tijd is voor een 'echte rally game'. Komt u maar! Hoe dan ook CMR2 is . Mijn eerste race game en ze gebruiken hierboven het zelfde lettertype en de zelfde Ford van toen. Ze moeten gewoon een bazengame maken!
Bah die developers moeten niet zo zitten kloten met die mobiele games maak gewoon een nieuwe Dirt. Leuk voor mensen met een iPhone maar meer ook niet... hoop stiekem morgen dat het niet alleen die mobiele game betreft.
Ik denk toch echt dat die Mobile Games niet eens goed gaan verkopen en ze binnenkort weer van strategie veranderen.
Ja idd mobiele games verkopen volgens mij ook niet echt goed. Misschien die games waar je gratis kan spelen alleen als je bepaalde dingen wil hebben dat je moet betalen, maar dan nog denk ik dat dat niet echt veel geld opleverd. Al met al zonde van de tijd die tijd hadden ze beter in een echte game kunnen stoppen, maar wie weet het lijkt mij toch niet dat ze een iPhone game met zoveel aandacht gaan onthullen want hij stond al in de Appstore toch? Dan valt er weinig aan te kondigen denk ik hehe
Mensen die mobiele games kopen en spelen zijn juist de casual gamers. Die ga je niet pakken met dit soort games.
Gare teasers elke keer voor mobiele games. Eerst een jaar eerder mensen laten hypen voor PGR, dan Deus Ex en nu dit weer.
Tegenwoordig neem ik altijd eerst aan dat het mobile troep is. Mij krijgen ze niet meer zo gemakkelijk te pakken!
Las op Tweakers dat er al wat mensen de game hebben gespeeld grafisch niet indrukwekkend en maar 4 auto's waar je mee kan rijden. Balen als dit alles is wat ze morgen te melden hebben, keek deze E3 ook al zo uit naar een rally game.