Oorspronkelijke releasedatum: 3 december 2021 Uitgever: Deep Silver Modus: Singleplayer Platforms: PlayStation 4, Project Scarlett, Google Stadia, Microsoft Windows, PlayStation 5, Xbox One Ontwikkelaars: Fishlabs, Deep Silver, Deep Silver Dambuster Studios Genres: Schietspel, Indie, Action-adventure Nog zo'n slappe titel voor een game, maar ik hou van space shooters. Simulatie of arcade, dit genre mag nog steeds van mij games krijgen. En Chorus ziet er best cool uit! Sowieso altijd stoer wanneer je vanuit de ruimte gebouwen binnen kunt vliegen en daar (Descent style) dogfights hebt. Deep Silver als uitgever, o.a. bekend van Metro: Exodus, Saints Row, Dead Island en Kingdom Come: Deliverance.
Ik heb inderdaad al meerdere mensen zien zeggen dat Guardians of the Galaxy een verrassend goede game is.
Afgelopen week ook met Guardians of The Galaxy begonnen. Heb er twee chapters opzitten en so far echt een leuke game! Fijne vibe ook in de game. Hij is op dit moment ook in de aanbieding bij Bol, de PS4/5 versie.
En wanneer je geen nieuwe games hebt om te spelen, speel je toch een oude titel? Digital Foundry test zes framerate (en resolutie!) boosted spellen, met in sommige gevallen zelfs een boost tot 4k 60fps output op de Series X Xbox. Bonus: betere controller responsiviteit, naast de verwachte snellere laadtijden. Games getest: Sonic Generations, Sonic Unleashed, Sonic & All-Star Racers Transformed, Fallout 3, Gears of War 3 en Assassin's Creed. EDIT: En Mirror's Edge. Wat zien sommige titels er nog goed uit zeg. Sonic Generations is prachtig en ik zou het zo kunnen spelen. Ook opvallend hoe goed de originele Assassin's Creed er nu uit ziet met deze boosts.
Je vergeet de beste game van de batch te noemen: Mirror's Edge. Tijdloze artstyle helpt daar ook wel mee! De originele Assassin's Creed blijft inderdaad impressive. Jammer dat de gameplay niet geweldig is. Vanaf deel 2 zijn er zoveel quality of life verbeteringen toegevoegd aan de serie.
Inderdaad, toegevoegd! ME is op diverse fronten een pareltje. Grappig eigenlijk dat ik deze game nooit meer heb gespeeld, ondanks dat het geheel mij zo aanspreekt. Teveel interessante titels, te weinig tijd. Ik zie dat ie ook op Steam staat. Hoe is Catalyst eigenlijk, t.o.v. deel 1?
Ik heb Catalyst nooit gespeeld, ondanks dat ik hem heb. Het beste aan Mirror's Edge zijn in mijn ogen de perfect ingerichte courses (vooral tijdens time trials). Dit schijnt met het open wereld concept toch een beetje verloren te gaan.
Steam cijfers toch? Ik denk dat het gros ook op Origin speelt, dus misschien niet helemaal eerlijke vergelijking
Deathloop lijkt me iets leuker, maar beide games zijn goed ontvangen, en beide games dalen ook snel in prijs …