GI heeft anders vaak genoeg awesome games. Ik hoop op... Dragon Age 3. https://twitter.com/GI_AndyMc/status/308620974092320768
Ik dacht dat het normaal gesproken om 18:00 was. Maar aan de andere kant, ik dacht ook dat het normaal gesproken op een donderdag was.
Game en cover moet een boog bevatten. Hadden ze in een video ofzo vrijgegeven. In 2013 gaan we gewoon vrolijk verder met de boog-hype. Dragon Age III.
Hoogstwaarschijnlijk geen DAIII. Ze hebben het over een reveal dacht ik toch? DAIII is al bekend...Thief niet, een nieuwe Thief kan heel goed. Schijnbaar hebben de devs van Thief vorige maand gezegd dat ze iets gaan aankondigen binnenkort. [yt]FbIjCxilbKU[/yt] Ziet er niet als bagger uit...maar ja...
:{ Dude, Thief is cool!. creepy steampunk stealth game, wat wil je nog meer edit:// nou beschrijf ik per ongeluk Dishonored,.. maar je snapt wel wat ik bedoel!
Ik snap wat je bedoelt maar stealth is gewoon niet cool. Ik heb er meestal gewoon het geduld niet voor. En ook al wordt Thi4f awesome, en ook al krijg ik er uiteindelijk interesse in... dit is niet het soort game waar ik een cover aan wil verspillen. Misschien moeten we een lijstje maken met games waar je geen negatieve mening over mag hebben. Kan ik mezelf een hoop problemen besparen. Jumping Puzzles? Argh. Daar word ik alles behalve vrolijk van!
Haha, nee. itt tot jou mening over PvP vind ik JP's wel leuk om te doen hoor. Ik ben er gewoon slecht in. Maar ik blijf proberen! Uiteindelijk lukt het me altijd wel. Uiteindelijk...