Even geen zin om het topic hiervoor te kicken. Dus dan hier: Wat blijft het toch zonde wat Brutal Legend uiteindelijk is geworden. Ik weet dat het wel zijn fans heeft, maar damn... als de hele game zoals de intro was.... Het doet iedere keer weer pijn. (ik zat de game net weer te spelen door de Humble Bundle, vandaar dat de wonden weer zijn open gegaan ) Niet alleen het RTS gedeelte (maar wel vooral dat natuurlijk), maar ik denk ook dat het beter had gewerkt als een lineaire game ipv open world. ach ja.
Ik vond het juist erg tof, alleen had ik iets heel anders van die game verwacht! Met de humor enzo en het rondrijden zat het juist wel goed. Het rondtoeren vond ik ook best wel tof bedacht.
Het blijft die demo (en trailers) die voor totaal verkeerde verwachtingen zorgden. Nu blijf ik alleen maar denken wat het had kunnen zijn, wat ik (en iedereen) eigenlijk had verwacht. De uiteindelijke game is daar nooit in de buurt gekomen. (qua gameplay iig, de humor etc was gewoon top)
Ben het helemaal met je eens kwa gameplay. Al is het project ook enkele keren verschoven enzovoort. Een vervolg of iets in de trend van Brutal Legend zou geweldig zijn.