24 Uur lang gratis om jezelf toe te eigenen in de Epic store. Dat is het enige dat telt. Edit: en voor de 28e misschien nog een klapper... Assassin's Creed Origins. Morgen F.i.s.t. EDIT: voor de 28e is nu het vermoeden dat de gratis game Mortal Shell is.
'Slecht' nieuws. De Director's Cut is vervangen door de normale versie. Blijkbaar was het een fout? De mensen die de Director's Cut hebben geclaimed hebben deze echter nog, en dus een mazzeltje! Ik heb nu beide versies van de game geclaimed en in mijn library.
Oh dan hoef ik hem niet meer. Maar bestaat de reguliere versie dan nog? Dacht dat de DC versie de reguliere verving...
Tsja. Kan me heel goed voorstellen dat dit voor veel mensen niks is. Ging er op een trailer na blanco in en vond het in de laatste jaren toch wel een van de verrassingen. Goed, mwah, uitgespeeld kostte me niet heel veel moeite ondanks de lengte, maar vond het vooral verfrissend en buiten dat stramien van al die open wereld games die de zelfde mechanieken hebben. Tis ook wel een trage game. Als ik er echt veel van had gezien van te voren had ik er ook lastig doorheen gekomen denk ik. Deel 2 hoeft van mij dan weer niet.
Ik vond het vooral leuk vanwege de sfeer en de originele insteek. Verhaal is niet heel bijzonder (of juist wel).