Vind het wel plausibel. Ze geven het best vroeg aan. Gezien de titel was het logischer geweest als ze het een dag voor de release bekend hadden gemaakt.
ik vind dit er zonder dollen echt superdik uit zien tho tbh. characters ook, look at that cat. loev de artstyle. als ninty nou s een 3D pokemon RPG maakt in deze artstylo dan is t spuiten. gameplay met rocktroep wat minder mn ding, zie dit ook wel werken in hiphop/rapscene tho.
Sunset Overdrive x Guardians Galaxy humor x Vanquish x Kingdom Heats MOD HET MET LEVI SKIN EN ODM GEAR EN DIT
Ondertussen halverwege Secret Agent en de meeste cheats gehaald. Wat blijft dit toch een geweldige game, mede dankzij de verbeterde controls in de Xbox versie. Ik heb meerdere 'oh ja' momenten gehad op de MP maps. Wat een heerlijk gevoel van nostalgie! Enige jammere blijft dat het niet de XBLA versie is die vorig jaar gelekt is. Spoiler Control blijft een bullshit level.
Demo's zijn weer helemaal in. In Covid tijd opgezet, maar mooi om te zien dat Steam deze demo festivals anno 2023 door laat gaan (ik ben natuurlijk niet gek, gaat hier natuurlijk ook om keiharde pre-sales). Hopelijk krijgen we weer een aantal mooie nieuwe demo's om te spelen.