[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.781
    Leuk Bevonden:
    2.028
    Ik zal Zelda best kopen en spelen, maar waarschijnlijk wacht ik gewoon op de release op de volgende Nintendo console, waar de game ongetwijfeld beter tot zijn recht zal komen.

    Met een beetje mazzel gooit Nintendo er dan een toffe double-pack met upgraded BotW uit voor 90 euro ofzo. Prima.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.541
    Leuk Bevonden:
    8.617
    Haha. Geloof je het zelf? :p
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gewoon effe verder kijken dan je neus lang is en dan vind je de nieuwe Zelda game gewoon voor 59,95.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.781
    Leuk Bevonden:
    2.028
    Voor 60 euro koop ik hem ook niet voor Switch. De game verdient betere hardware, dus wacht wel rustig af …

    Er zijn meer dan genoeg uitstekende games die ik nog steeds wil spelen.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eerlijk, dat games niet duurder zijn geworden (I mean soms zie je 70/80 maar dan kijk je echt dom) these days of jaren is een wonder. Ga een middagje je latte drinken met havermelk, twee croissants, een bakje kibbeling en een drankje in de avond en je bent al 100 kwijt. Liever spenden aan 55 aan een TROEP game die je 5 minuten speelt omdat je concentratie naar de tyfus is.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.781
    Leuk Bevonden:
    2.028
    Drink jij je Latte vanuit een kliko ofzo?

    Vroeger was er natuurlijk ook een VEEL kleinere afzetmarkt voor games, en moest het allemaal nog fysiek, vaak op dure cartridges of proprietary discs/cards whatever. En het was done and gone, dus je game moest 100% ‘af’ zijn zodra je ‘gold’ ging, want als er zware bugs in zitten dan kun je moeilijk een recall doen of een patch doorvoeren.

    Daarnaast heb ik als consument helemaal niet gevraagd om langere productie-tijden en grotere budgetten.

    Neem een game als SSX3 of Def Jam, of Burnout 3. Moet een vervolg op die games nu echt VEEL groter, epischer, en dus duurder zijn? IMO niet. Je ziet dat devs & suits dan voor een vervolg meteen gigantisch ambitieuze goals neerzetten waar de game aan moet voldoen (grotere wereld, open world, rpg elementen, speciale gimmicks, whatever.

    Geef ik geen fuck om. Ik vond SSX3 geweldig; SSX4 gewoon nieuwe setting, nieuwe songs, maybe nieuwe characters, wat nieuwe tricks, wat betere graphics, EN KLAAR! THAT’S FUCKING IT! THAT’S ALL I NEED! Hoeft dus helemaal niet epischer en veel duurder qua ontwikkelingsbudget. Liever niet zelfs.

    Burnout hetzelfde. Def Jam hetzelfde. Battlefield hetzelfde. Ga niet lopen kutten met de basis.

    Anyway, komst nieuwe Sonic Generations Plus mogelijk gelekt.
    https://www.gematsu.com/2023/02/sonic-origins-plus-rated-in-korea
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.625
    Leuk Bevonden:
    17.799
    teveel weer dit
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik zag dat Metroid Prime geremastered wordt en binnenkort uitkomt. Iemand enig idee of die game lastig was in het GC-tijdperk?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.047
    Ja op zich wel. Veel ontdekken in de wereld en je wordt niet echt aan je handje vastgehouden. Prima game wel
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.625
    Leuk Bevonden:
    17.799
    prima game. @janter doe je t daarvoor? prima?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.541
    Leuk Bevonden:
    8.617
    De game is al uit (digitaal). Fysieke release is enkel over een aantal weken.

    Ligt eraan wat je met lastig bedoelt. De game heeft sowieso meerdere moeilijkheidsgraden. Daarnaast zijn de controls verbeterd in deze versie.
    Verder is er eigenlijk 1 deel in de game best lastig, voor de rest is het gewoon je gemiddelde game qua moeilijkheid.
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ah oke dat wist ik niet, al zou ik zelf sowieso altijd voor een fysieke game gaan mocht die kans zich voordoen.

    Hmmm klinkt prima zo. Dacht dat het misschien echt een giga moeilijke game/serie zou zijn (al zijn andere delen misschien wel zeer pittig).
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.625
    Leuk Bevonden:
    17.799
    @Tim vanavond komt de trailer

    sorry moet hier posten dankzij onze grote vriend
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.758
    Leuk Bevonden:
    9.111
    hahaha ben je serieus daar geband?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.781
    Leuk Bevonden:
    2.028
    De controls voor Metroid Prime ook goed met een pro controller, of ben je echt aangewezen op die joy-cons … ?
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.541
    Leuk Bevonden:
    8.617
    Waarom zou het niet goed zijn met een pro controller? Het zijn dual stick controls, zoals een moderne shooter. Hetzij met lock-on via knoppen.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.625
    Leuk Bevonden:
    17.799
    ja prachtig toch
     
    Hoosie vindt dit leuk.
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hahaha wat mooi dit
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat loop je dan te zeiken dat de nieuwe Zelda op betere hardware moet? Je spreekt jezelf tegen dude.

    Maar wacht jij maar lekker af, en koop je de game voor dezelfde prijs over 3 jaar......wat je dan ook niet doet, want oude games, en de Zelda die er dan uitkomt verdient ook betere hardware dus koop je die ook niet, etc etc.:+

    ELKE game op de Switch verdient betere hardware. De Switch is PS3/Xbox360 hardware. Maar het gaat toch om de gameplay?
     
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    8.873
    Belangrijkste game voor Nintendo wordt ontwikkeld en uitgebracht voor Switch. Chinese Dagobert Duck: deze hoort op andere hardware, ik koop hem alleen voor 10 euro.

    Zeg gewoon dat je een ongelooflijke vrek bent en alleen maar dingen in de sale koopt, dat kan gewoon he. Maar die discussies 'niet waard' en 'andere hardware' is zo'n onzin.
     

Deel Deze Pagina