Nog steeds te wachten op Shenmue 3, maar mijn verwachting dat die uitkomt is niet hoog. In ieder geval niet snel :3
Nog steeds aan het wachten voor Shenmue? Je was 4 jaar toen Shenmue uitkwam man! Daar is hij hoor... of niet. Nee.
Ik speel heel vaak oude spellen terug :3 En dan ook echt heel vaak, ik speelde de allereerste Final Fantasy op de NES pas 2 jaar geleden ofso Beter word het niet mobiel exclusive nee, maar aan de pictures en aan de livestream van Yogcast denk ik wel dat het zowiezo Steam word, de rest in afwachting.
Ja dit is gewoon trollerij.Officieel is Shenmue nog steeds van SEGA? Dus Yu Suzuki kan niets beginnen, ook al zou hij het willlen?
En daar is het fout gegaan. Dus ze gaan het natuurlijk niet weer voor een "console" uitbrengen die ten dode opgeschreven is. Daarnaast komt Shenmue alleen op goede consoles uit.
Wat heb je nu liever, een Shenmue 4 die kut is of gewoon helemaal niet! Was Shenmue destijds niet een belachelijk dure game om te maken?
Vraag is alleen of je, in termen van verkoopverwachting, Shenmue 4 als een AAA game moet zien. Een FIFA, Call of Duty of Assassin's Creed verdient zijn geld wel terug, voor Shenmue is dat maar zeer de vraag.
Van mijn part brengen ze hem uit als downloadable met de Dreamcast engine als basis met een paar kleine tweaks (vooral qua besturing).