Naja het zou goed kunnen dat een evolutie/revolutie, zoals bij de overgang van de Xbox naar de Xbox 360, er niet meer in zit inderdaad. Wel erg jammer zou ik dat vinden, want dat was wel een reden om over te stappen. Alles was ineens zo veel mooier en de echte dikke games kwamen alleen uit op de Next Gen (nu gebeurt en langzamerhand pas na een paar jaren).
Vind 30 fps > 60 fps een groter verschil maken in beleving, dan toen van PS3 naar 4 imo. Dat games nu pas alleen current gen uitkomen heeft ook met de schaarste van de systemen te maken denk ik. Ze zijn nu pas een maand ofzo “gewoon” te koop overal.
Ja dat zou kunnen. Bizar dat dat ook zo lang heeft moeten duren dat de systemen weer (enigszins) op een normale manier zijn te kopen.
@Garrett, ik wist niet dat je ook in commercials speelde. En dan zegt iemand dat het de leegte niet zal opvullen die je hebt in je ziel die zorgt voor de verveling.
Hahaha echt geweldig. Iemand die bijna manisch depressief is, maar zijn leven krijgt weer kleur dankzij de Switch met de nieuwe Zelda. De beste man had de Switch al sinds jaren in de la liggen. Alle goede spellen waren al uitgespeeld. Nu met de nieuwe Zelda heeft hij weer wat licht in zijn leven totdat hij ook deze game uitgespeeld heeft.
m.a.w. die paar titels gaan de leegte niet opvullen die hij heeft in zn ziel die zorgt voor de verveling.
Gister lekker 20:45 thuis idd. Vriendin zat echter niet klaar met Zelda. Stom. Viel na 20min op bank in slaap. Weer woensdag nu.
In de eerste Zelda scène springt die gast zonder parachute van een hoge rots. Nintendo promote zelfmoord? De Switch alleen voor mentaal gezonde mensen? Hard hoor Nintendo.
Ah mooi, dan kan ik meteen even vragen om Japanse stemmen toe te voegen bij de NLse Blu-ray van Mario … @WorkingTitle Regel dit even, wil je!? En zorg meteen even voor een ‘Selects’ line, zodat ik wat Nintendo-games uit de budgetbak kan vissen. Thanks.