Maak daar maar 2% van hoor. Fuck online op consoles. Al irritaties mee sinds Forza 2. Mensen die stoppen zodra je een poeier maak van 30 meter met nog 80 minuten op de klok. Heb ik een keer de kans om te winnen, stoppen ze. Bij Forza 2 en daarna waren het altijd de beukers. Zitten gewoon veel kleine kinderen die niet tegen een tegenslag kunnen.
Volgens mij zijn er toch nog aardig wat mensen die non-stop klagen bij Konami dat ze op moeten rotten met die eFootball nonsens, en gewoon weer terug naar PES moeten gaan, want Master League.
https://www.thegamer.com/persona-6-rumored-late-2024-launch-ps5-timed-exclusive/ SUBARASHI SPIDEY 2/DEATH STRANDING 2/METAL GEAR SOLID/PERSONA 6 DAAR GAAN WE
Al die Playstation shows waren gaar man. Kan me niet herinneren dat er iets tofs is aangekondigd de afgelopen tijd. Maar als die MGS3 remake komt dan gaan we keihard spuiten.
Moet je ook niet met kleine kinderen spelen geel, daar ben je te oud voor Ik wil gewoon spidey in NY zien, en Wolverine. Anders oprotten met Playstation event
Ik ga gelijk Jeruzalem voor je veroveren en zorgen dat die stad in handen van de latere Arabieren blijft. Do we have terms???
Blue Protocol uitgesteld. From the article: In the west, Blue Protocol was due out for PlayStation 5, Xbox Series, and PC via Steam in the second half of 2023 under the publishing of Amazon Games, but Bandai Namco Online today announced a delay to 2024 for the western release. A PC closed beta test will be held in 2023.