PlayStation event met onthullingen wat ze uit gaan brengen. Die Sands of Time game gaat zo tegenvallen. De acrobatiek en sfeer is top maar moet je hem nog maar eens spelen: de combat is heel eentonig. De ene vijand kun je alleen verslaan als je de guardbreak move doet de andere vijand moet je de overheen slring move doen om te verslaan. Je kunt niet zelf.kiezen hoe je vecht. Had liever deel 2 of 3 uit de trilogie gezien maar die volgen later wel.
Spidey is toch gewoon precies wat je verwacht? Wat sneller door de stad heen met launch en wingsuit. Paar nieuwe moves, wat nieuwe vijanden en voor de rest gewoon generic low level enemy fights. Is het baanbrekend? Nee. Was de UI ineens lelijker? Ja. Had ik grafisch meer verwacht? I dunno. Ga ik m kopen op dag 1, tuurlijk. Dit is een meme, ook wel een grappig plaatje. In deze meme is er een vogel die serieus iets probeert te vertellen en er dan een grotere vooral luidere vogel er doorheen begint te praten dat het troep is. In het 4e plaatje is er uiteindelijk een soort wanhoop waar te nemen in de serieuze vogel. Wat de meme niet liet zien is dat er ook nog een klein geel calimero vogeltje in de hoek zat te stamelen dat de schoonmaakvogel moest komen.
Fijn deze reflectie. Vanmorgen dacht ik weer eens voor de zoveelste keer: wat doe ik eigenlijk nog hier? Het antwoord laat zich wel raden: niks meer. Succes allemaal.
Why is Alan Wake 2 a digital-only release? There are many reasons for this. For one, a large number of have shifted to digital only. You can buy a Sony PlayStation 5 without a disc drive and Microsoft's Xbox Series S is a digital only console. It is not uncommon to release modern games as digital-only. Secondly, not releasing a disc helps keep the price of the game at $59.99 / €59.99 and the PC version at $49.99 / €49.99. Finally, we did not want to ship a disc product and have it require a download for the game — we do not think this would make for a great experience either. Is there a disc-based version of Alan Wake 2 in the works? There are currently no plans to release Alan Wake 2 on disc. https://www.alanwake.com/story/alan-wake-2-faq/
Wat was die laatste truc ook alweer? Disc uitbrengen met alleen de downloader? Redelijk logische beslissing. Eerste wat je moet doen is toch een patch downloaden.
Hoe moeilijk is het voor een game ontwikkelaar om eens een goede HUD te maken die tijdens gameplay gewoon vloeiend switched. SERIEUS.
Vreemd. Ik zie toch echt fysieke releases in de winkel die nieuw 30-40 euro kosten. Bijna alsof de makers dat gewoon zelf beslissen, wat ze voor hun product willen vragen.