Star Trek Online, afhankelijk van welke klas van Starfleet, of een ander ras, je kiest, is best wel vet hoor. Je kunt door alle generaties met verschillende personages spelen en het is te doen zonder er een cent aan uit te geven. Wel pay to win, maar dat hoef je niets te kosten zolang je geen PvP speelt. En echt enorm veel Lore.
Ik heb Anno 1800 en Age of Wonders 4 gekocht gisteravond. Niet gespeeld natuurlijk want geen tijd. Maar staan lekker op mn HD.
Anno 1800 lijkt me wel leuk, zal ik vast een keertje kopen, maar in al die tact. strategy games gaan honderden uren zitten. Gisteren Hades gekocht. Al gespeeld op GP destijds, maar nu dus op PS5 opnieuw begonnen. Merk wel dat ik nu wat minder geïnteresseerd ben in al dat geleuter steeds, en je nu eerst weer flink moet grinden en sterker moet worden om echt een kans te maken om Hades (boss) te bereiken. Gisteren wel Elysium bereikt en daar 3-4 levels gecleared, maar duurt nog wel even voor ik daar doorheen ben. Wel zo snel mogelijk de fists unlocked, dus vanaf nu gaat het makkelijker.
Ja dat weet ik dus nog niet Denk/hoop het wel, prima cijfers en echt voor console ontwikkeld, geen port
Remaster van klassieke 3D-platformer Croc in de maak https://gamer.nl/nieuws/playstation/ps5/remaster-van-klassieke-3d-platformer-croc-in-de-maak/ Nooit gespeeld, maar karakter en cover spraken me altijd aan.
summer gamefest zo. wie gaat weer 24020424x troep gooien en wie wordt daarna de volgende forumverlater?