Dit is echt zo Dead Island + parkour and I'm okay with that want Dead Island was echt een leuke game , sfeervol en heerlijke melee combat zou dit PC zijn met een controller of 360? want als het 360 is ziet het er nice uit voor last gen erg vet ook met al die daken en zonwering en etc die kapot kunnen
even random: ik zat net wat van mijn oude Mass Effect 3 filmpjes te kijken. Hoeveel mensen ook willen klagen over wat de serie (vooral deel 3 ) verkeerd heeft gedaan, uiteindelijk blijf ik me de geweldige tijd in die wereld herinneren. Ja, zelfs deel 3. Ongeëvenaarde sfeer. Zo een rijke wereld. Ik kreeg gelijk weer zin om te spelen. Man, ME4 op next-gen. *kwijl* Ik kan écht niet wachten. Hopelijk is er weer een citadel, en een Mako, en random planeten om te verkennen, en... en...wijk niet te veel af van de originele trilogie! ohgodohgod. must not fap. Mass Effect - 2007 : 7 jaar geleden! Mass Effect 2 - 2010: 4 jaar geleden Mass Effect 3 - 2012: Toch alweer 2 jaar geleden!
Kan ook niet wachten, enige wat ik denk ik kwijt ben, is mijn historie. Alle delen op de xbox gespeeld en nu heb ik een ps4.....
Ik speel sinds eergister maar weer eens vanaf deel 1 Beste trilogie ooit. Deel 3 was ook gewoon super, fuck de haters Deel 4 zou inderdaad niet verder met Shepard, hopelijk wordt het een sequel, prequel is ook leuk maar je weet wat komen gaat.
Ik denk het niet. Als het een sequel wordt dan moeten ze wel een einde als canon nemen, verschillen zullen anders te groot zijn. EA kennende zal je wel een speciaal armor en een wapen krijgen als je de trilogie hebt gespeeld
Crap dat moet natuurlijk hier geplaatst worden tegenwoordig anders maak ik Kevf boos. Hopelijk voor de Halo fans helpt die 343. Edit: Dit dook ook op.
Inb4 Dulle's: Ik speel geen beta Denk dat de game dit jaar uitkomt maar ik zou het niet erg vinden als ie wordt uitgesteld en ze er gewoon weer een topgame van gaan maken, zowel SP als MP. En ze moeten die fucking timer droppen als je buiten het gevechtsgebied komt, zo draaien ze de nek om met die geweldige creaties van Custom Battles. Zo geweldig dat je allemaal constructies buiten de map had Sandtrap
Timer is nog wel het minste probleem van Halo Ok, het was het grootste probleem misschien in Halo 3, maar in Halo 4 is dat het minste. En hey, ik heb dat maar 1 keer gezegd, in het Destiny topic. Misschien moet ik nu wel even testen of de game weer crap is.
Klopt, misschien niet een groot probleem maar het hoort niet in Halo Al past de helft van alle features van Halo 4 niet in Halo