1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nouja sinds de launch is alles 30% duurder geworden. Een prijsverhoging van 10% kun je ook als een verlaging van 20% zien als je met de inflatie rekening houdt.

WorkingTitle en Reckuuza vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    INFLATIE

WE GAAN KAPOT

BTC

fredfenster en Romanista vinden dit leuk.
  3. Romanista

Romanista Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Jullie vergeten dat Janter is blijven hangen in 2013 jongens.

Reckuuza vindt dit leuk.
  4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Snap ik met die inflatie, maar normaliter was het anders toch? Kan me de tijd herinneren dat de Cube te koop was voor 99 euro!

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    Ik kocht de Gamecube voor 79 euro bij de FRS, inclusief Windwaker en 2 oudere Zelda games.

janter vindt dit leuk.
  6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik had ook mijn Gamecube gehaald bij de FRS. De Mario Sunshine pack was dat. Mooie tijden waren dat.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja hoe lang was die toen uit en hoeveel vraag was er naar?

De GameCube deed het destijds in vergelijking met Xbox en PS 2 heel slecht in verkoopaantallen.

En dan nog kan ik zeggen dat de PS2 ooit 50 euro kostte in de winkel toen ze leegverkoop hadden van oude units

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Na minder dan 2 jaar ging die al zo goedkoop over de toonbank (even de Europese release gepakt). Dus dat was retesnel. Nu noemde ik de Cube even als ‘ultieme voorbeeld’. Maar normaal gesproken gingen de consoles zakken met de prijs en nu helaas omhoog. Dat vind ik jammer. Maar het is niet anders.

9. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vraag mij eigenlijk wel af hoeveel pc's deze game inderdaad stabiel op 60fps kunnen draaien.. wat ik begrijp is dat het echt een cpu ding is wat de bottleneck is.. niet de gpu...
    De nadruk in mijn vraag ligt dan ook op "Stabiel" 60fps.
    Dat een kale planeet lekker vloeiend loopt geloof ik gelijk. Ook een dogfight in de ruimte met 3 of 4 ander voertuigen zal wel goed gaan. Maar:
    Een volle stad waarin ook alle eerde presets van je eigen karakter meegenomen moeten worden + de diversiteiten van wat je eerder al hebt gedaan. Ect.. moet volgens mij een flinke cpu zijn die dat lekker trekt.
    Ben wel benieuwd naar de benchmarks.
    Ga hem zelf gewoon spelen op series x en hoop dat het speelbaar is :-s

Update: gaat over Starfield (logisch)
    Verstuurd vanaf mijn "Grot"

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.072
    Destijds ook regelmatig die 'special edions) in de aanbieding, dus Call of Duty met een infrarood bril voor 30 euro ofzo, Biohock, Metal Gear Rising, Splinter Cell Blacklist, etc met beeldje 15-30 uro ofzo.

Heb ook nog een paar DJ Hero (2?), Guitar Hero, Rock Band, etc packs, ook allemaal goedkoop gescoord.

Betere tijden, want veel meer winkels met voorraad en dus meer/vaker aanbiedingen. Tegenwoordig alleen nog maar MediaMarkt en Intertoys, en beide met aanzienlijk minder aanbod dan 'vroegahhh' ...

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Is dat dan ook veranderd ja? Tegenwoordig kijk ik nauwelijks naar games met beeldjes ed. vandaar.

Maarja vroeger had je wel lekker meer winkels idd. Frs, E-plaza, Bartsmit, Intertoys, Music Store… en dan zijn er nog een aantal.

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.072
    Nou ja, voorheen had je iets van 10 verschillende winkels in de stad die games verkochten, dus als jij een special edition zocht dan hadden meerder winkels doe oo voorraad.
    Nu heb je natuurlijk alleen MediaMarkt en Intertoys (fysiek), en die doen sowieso al minder aan games tegenwoordig, en dus ook minder special editions, en de gamers die dan dus de versie met een beeldje ofzo willen kopen hebben door het beperkte aanbod dan gewoon bij de launch die meuk al gekocht.

Voorbeeld: In/rond Alkmaar zijn er (voorbeeld) 40 mensen die een special edition met beeldje van een bepaalde game willen kopen.

In 2008 of 2010 ofzo had je dan 8-10 winkelketens in de stad (sommigen ook nog meerdere filialen) en als die ieder dan 10 special editions per filiaal hadden, dan konden die gamers met gemak hun special edition vinden en kopen, en bleven er ook nog genoeg liggen.

Als je dan nu kijkt, met maar 2 winkels (MM en Intertoys), die ook nog eens minder game-aanbod hebben dan vroeger, dan snap je dat je al vrij snel door je voorraad aan special editions heen bent.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ja precies snap ik. Maar volgens mij doet de Intertoys uberhaupt er niet meer aan. Bij ons althans niet. Weet nog dat ik een keer een Uncharted 4 met beeldje daar had gekocht voor een leuke prijs. Dat soort editions zie ik er nooit meer geloof ik.

14. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
  15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Daz, Tim en Cyndris vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
  17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  18. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.319
    Opzich een remastered Oblivion zou helemaal niet zo erg zijn om het wachten te verminderen.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Eerst komt de Skyrim remaster remaster remaster.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    khad liever al een GTA VI announcement trailer gezien

WHY DID I MOVE HERE

Deel Deze Pagina