Er bestaat al een remake, Black Mesa. Gelukkig komen er genoeg nieuwe topgames uit. Volgende maand bijvoorbeeld de GOTY!
Wel eens van gehoord, maar is dat wel afkomstig van een top ontwikkelaar en is die game ook top? Of is het even 123 in elkaar geflanst?
Smurfs Kart? Ik heb trouwens wel Desperados III gekocht in de sale dus kan weer ff lekker Commandos nostalgie snuiven
Oh is dat next month al. Thema trekt me niet echt dus pik 't wel keer goedkoop op voor een tientje denk.
Hoe kom ik dit jaar door de games? Nog bezig met Final Fantasy 16. Jedi Survivor en Street fighter 6 nog liggen. God of War Ragnarok en Tears of the Kingdom beide nog afmaken. En dan Armored Core, Starfield, Forza, Alan Wake 2, Spiderman 2, Mirage, Metal Gear. Dead Space, Resident Evil 4, Dave the Diver nog. Cyberpunk DLC en de originele game nooit heel lang gespeeld. En dan vergeet ik vast nog wat. Fuckkkkk. Ik wil campaigns ook altijd graag uitspelen dus dat wordt nog wat. Zit gebakken tot eind 2024 minimaal. Welke games gaan jullie dit jaar nog halen? Even vanuitgaande dat ze oké scoren.
Aah fuck. Heb al wat dev diaries zitten kijken en nog vergeet ik 'm. Maak van eind 2024 dan maar 2025
Starfield wacht ik vooral op, en BG 3 ook, maar wil eerst meer weten over een Xbox release. Geen zin om weer een game dubbel te kopen. Ook niet in de aanbieding.
EA Sports FC24 en die nieuwe Mario Bros zie ik me wel halen. Ben nu bezig met Yoshi’s Crafted World. Speelt wel lekker weg, doordat ie vrij easy is en de levels lekker snel achter elkaar gaan. Bovendien ziet het wereldje er ook leuk uit.
jaaa leuk. lekker op mn miyooo plusje. minish capje erbijj advanced wars weer kapotspeleenn sword of mana yoshi island emeraldje mss weer klappen? lekker samen met DB adventure
Vind die Zelda’s van een top perspectief altijd wat hebben. Nog nooit echt gespeeld, maar ik denk dat ik het eens de kans moet geven. Pokemon op de Gameboy was immers ook op en top.