https://news.ubisoft.com/en-us/article/6kzUNk6z4BnQTSxgoVHy4H Microsoft deal zal dan wel snel rond zijn. Dus Activision is straks van Microsoft, de games op Game Pass etc., maar om ze via de cloud beschikbaar te maken moet MS dus Ubisoft betalen, die tegelijkertijd ook weer MS moeten betalen.
Dat is enkel voor nieuwe Call Of Duty titels, toch? Aangezien Sony daar nog een lopend contract voor heeft. Oude Call Of Duty titels en de rest van de Activision Blizzard games zouden wel gewoon direct op Game Pass mogen verschijnen, mits er natuurlijk geen contract gaande is. Zie bijvoorbeeld Deathloop, die pas een langere tijd na de overname van Bethesda op Xbox en Game Pass verscheen.
Aah zou zomaar kunnen. Zou wel chill zijn want er zijn nog wel wat COD Zombies die ik wil spelen en niet 60 euro voor wil betalen.
Geen 720 maar 1080p. Blij dat we van het jaar 2002 naar 2008 gaan! Misschien leuk om op de Miyoo te spelen.
nja had ook geen remake verwacht. Wel leuk dat ze nu in de software een keuze moeten geven over welke controller poort je gebruikt. Spoiler psycho mantis blabla Ik heb destijds alleen deel 2 en 5 gespeeld dus het lijkt me alsnog wel leuk om vanaf deel 1 te beginnen