Space marines hoeven helemaal niet generiek te zijn: Maar ik verwacht dat je hem wel tot op zekere hoogte kan aanpassen, dat kan tegenwoordig bijna overal! (behalve L4D)
Cool, cool, cool. Returns to its roots. Zal dit een trend zijn die we vaker gaan zien, begin deze niuwe gen? Die nieuwe Alien game ook al
Het zal in ieder geval een trend zijn bij games waarvan de laatste versie niet echt een succes was of veel kritiek te verduren heeft gehad. Sowieso goed nieuws! Groot Hitman fan, alleen Absolution vond ik, met vele anderen, mwah mwah en als Hitman game niet geslaagd.
Dit klinkt heel goed! Ik ben helemaal geen fan van Hitman, maar het doet altijd pijn om zo een sequels als Absolution te zien waarbij er nauwelijks iets over blijft van het origineel. Dat hebben we de laatste tijd te vaak gehad.
I agree 100% Jezus wat viel Absolution tegen zeg. Echt achterlijke bullet-time stukjes die erin zaten. Checkpoint systeem waardoor het totaal niet meer als Hitman aanvoelde, omdat je in de levels niet meer terug kon gaan. Dat hele lineaire was fucked up. Heb Absolution nog altijd niet uitgespeeld. Blood Money blijft denk ik nog altijd mijn favoriet en als het daar ook maar een beetje op gaat lijken....hell yes. Lijkt erop dat de game niet is opgepikt door vele nieuwkomers en denk dat ze daarom naar de trouwe fans luisteren nu. Wat bedoelen ze precies met magic pockets?
Ze bedoelen waarschijnlijk met Magic Pockets dat je een behoorlijke inventory kan hebben (verschillende wapen in broekzak etc.), terwijl met Blood Money als je voor een sniper koos, gewoon een koffertje bij je had.
Dat koffertje was inderdaad wel stijlvol. Heerlijk ook hoe hij achteraf altijd rustig zijn rifle uit elkaar stond te schroeven na iemand vol door z'n kop geschoten te hebben, alle tijd van de wereld.
Don't fuck this up IO. Sowieso geen Instinct meer! Oh en die screen. GEEF OPEN LEVEL OP AIRPORT EN IN VLIEGTUIG!
Ik ben erg blij met het nieuws van Hitman. Na Absolution (wat ik echt een leuke game vond) weer zin in een nieuwe Hitman game.
Weer eens Fallout 4 tijd. Bethesda hiring next-gen talent to push “bleeding-edge of RPG development” http://jobs.zenimax.com/requisitions/view/76
Niet echt een verassing aangezien ze zelf tijdens de launch van Horizon zeiden dat horizon en motorsport zich om het jaar zouden gaan afwisselen de komende jaren. Maar toch wel benieuwd wat ze op de One kunnen.
Horizon 2 zou fantastisch zijn. En er gingen al eerder geruchten over een deel 2. Heb echt genoten van Horizon en ik ben geen grote racing fan. Cool dat Bethesda mensen zoekt...maar kondig die shit nou eens aan. Hoe dan ook zal het zo te horen nog een beste tijd duren. Dit jaar is het jaar van Witcher 3 en Dragon Age Inquistion.