Vind GP wel de hele charme van gaming verneuken. Je hebt zoveel keuze dat je alles 3 min speelt en uiteindelijk niks..
Geld hebben verneukt sowieso de charme. Vroeger in de N64 tijd was een nieuwe game nog echt bijzonder. Sinds de Xbox (360) is dat echt langzaam downhill gegaan toen ik alles kon kopen.
Oei. Zag dat Rollercoaster Tycoon ook naar de Xbox Series X komt onder andere op 1 november. Atari weer een poging wagen sinds die niet geslaagde PS2 versie?
Dit had ook met m'n ps1 en bakfiets gedaan, maar beide keren merkte ik dat de waarde van spellen stukken lager lag en ik het eerder opzij legde. Net als met gamepass nu. Eind dit jaar verloopt het, dus pik nog even Forza Motorsport mee en daarmee zeg ik het op
PES (International Superstar Soccer) spelen maanden voor het uit kwam, en gewoon hele.shitloads aan games uit verschillende genres spelen die je hier niet kon kopen, of nooit zou kopen omdat dat veels te duur zou zijn om die games een kans te geven. Had ook niet het gevoel dat de 'waarde' van games of je speelplezier minder werd, maar maybe voelt het wel alsof een Super Mario World minder bijzonder is wanneer je nog 20 games hebt liggen waarmee je je prima vermaakt.