Oef. Ik zie al een referentie naar Elden Ring. Niet de meeste prettige. Wel vette trailer. Wereld lijkt minstens zo groot als Elden Ring, als het niet groter is.
Niet al teveel naar @Modder-Eter luisteren hij doet aan zwendel en heeft mensen opgelicht op de X-bazaar.
Agent 64 had tof kunnen zijn. Helaas willen ze die games zo erg kopiëren dat ze zelfs de kut controls over hebben genomen. Dat terwijl de GoldenEye en Perfect Dark ports hebben aangetoond dat die games veel beter zijn met modernere controls. TROEP.
Als het om Ubisoft gaat en vergelijkbare studio's geef ik je groot gelijk, maar in Elden Ring was het echt geweldig uitgewerkt. Ik heb wel hoop voor LOTF, ook omdat ik dingen zie die deels overgenomen zijn van Elden Ring en de video laat meer van de game zien dan PR video's van een generieke Far Cry game of iets in die richting. Heb een kleine spoiler voor je wat betreft Elden Ring herkenning in Lord of the Fallen: Spoiler De moeilijkste boss in ER lijkt een kopie in deze game te zijn, maar dan aan jouw zijde te lijken vechten. Dat geeft mij wel hoop voor het belovende deel van de verwachtingen die de trailer schept.
Ik vond het met ER ook maar kut in vergelijking met hun eerdere games. De bosses en omgevingen voelde veel meer zielloos en gekopieerd aan dan bijvoorbeeld Bloodborne.
Klopt, maar dan is het enige wat we kunnen doen de komende dagen wachten tot het embargo eraf gaat. Dan komen de recensies wel en mag ik hopen dat het minder een kopiewerk is als je het naast ER legt. Voordeel is wel dat de ontwikkelaar van LOTF naar Elden Ring heeft kunnen kijken en zou moeten weten wat niet te doen.