Toch wel wat verborgen pareltjes op Gamepass hoor. Jusant was leuk, Cocoon nu ook top. Verder bezig met Teardown (net uit op xbox), wat meer strategie en diepgang heeft dan blijkt uit de trailer. Leuk voor tussendoor. Dave the Diver (Switch) ondertussen ook al best ver, leuke style, wel relatief makkelijke game, vooral lekker om even half uurtje op te pakken voor 't slapen. Net digitaal Alan Wake 2 gehaald voor €30, dus vanavond maar aan beginnen Tussendoor af en toe een rondje Forza Motorsport in de playseat met een podcastje op is ook lekker. Had niet verwacht dat ik de wat kleinere (en sommige indie games) toch meer zou gaan waarderen.
Dat is een akelige infectie geworden bij mij ook, dankzij de redactie van XBW. Heb best veel goede titels leren kennen. De opvolger van My Time in Portia is ook stukken beter, al heeft het nog wat poetswerk nodig. Heel veel toffe kleine games te vinden, wat ik erg kan waarderen als veel grote titels enorme gebreken vertonen.
Je zit er in ieder geval goed in qua gaming. Voor mij is het alweer fftjes geleden dat ik er lekker in zat. Waar heb je overigens Alan Wake gekocht? Geen interesse in de game, maar wellicht in de aanbieder. Wel een flinke prijsverlaging iig.