Kan niet wachten tot de PS6, wanneer ik Last Of Us Part 1 Remake Remastered en Last Of Us Part 2 Remastered Remastered kan kopen!
Ik wil een remake van SSX3, en gooi het in een bundel met een remake van NBA Street v3 en een remake van Burnout 3, en noem het ThrEAsome.
Als we het toch over remakes hebben, doe mij maar een remake van FEAR. Al heb ik het idee dat de game er nog steeds waanzinnig uit ziet haha.
https://www.instagram.com/p/Cz04TccS9G4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== KOJIMA X CHALAMET A WEAPON TO SURPASS HARKONNEN
Huh what.. haha foutje. Ik wist serieus niet dat er een RDR1 was. Ik dacht dat dat Red Dead Revolver was. Oeps.
Ik eis nog wel excuses want had helemaal die disc uit 't doosje gehaald om er achter te komen dat je gewoon liegt.
Hij geeft veel nieuws over tlou p2. Ben echt wijzer geworden. De game zal iig sneller draaien op de ps5. En de game zal mooier zijn. Kan me niet voorstellen dat je dit niet wilt horen van hem, maar voor het geval dat je het niet kan beluisteren… hier de sv.