Emulatie van games op de Steam Deck. Filmpje met uitleg over hoe de installatie/setup ervan werkt en welke console platformen zich op dit moment goed laten emuleren op de Steam Deck. Lukt zelfs met diverse Switch games. Mooi stukje techniek.
Duur wel. Ik zou dan eerder een Odin 2 of eigenlijk gewoon een Retroid Pocket 4+ kopen. Wie wil mijn Anbernic overkopen?
Ik ken die systemen niet zo goed. Een vergelijking zou weleens interessant kunnen zijn. Ik zie de Steam Deck vooral vergeleken worden met de Lenovo Legion Go en de Asus Rog Ally. Mijn aanname is dat dit alle drie zwaardere systemen zijn? Sowieso minder "pocket" gericht, zeker de Lenovo met zijn grote scherm (wat weer andere voordelen heeft). Het zijn eigenlijk mini PCs. EDIT: Er staan diverse Steam Decks op Marktplaats, maar dat zijn waarschijnlijk de oude versies. Pre OLED bedoel ik. Daarvan ligt de prijs rond 350 euro.
Zo'n retroid pocket 4 is echt leuk hoor. 200 dollar en speelt alles top tot en met ps2 enzo. Alles daarboven vind ik sowieso geen Retro meer en is leuker op een tv denk ik. En dan is de prijs ook te fors. Maar goed 't idee van die dingen is sowieso niet dat je er op speelt he
Nog steeds goedkoper dan een gemeubileerde verzamelkast van een A-merk. En kleiner ook. Dus tel uit je winst.
State of Play is gelekt. Worden toch wel leuke games tentoongesteld, met absolute kraker voor mij dan Silent Hill 2. Wil daar wel eens meer te weten over komen, want het is toch vrij stil om die game terwijl het toch wel over Triple-A vibes beschikt. Until Dawn Remaster snap ik dan weer niet. Tuurlijk, lekker uitmelken, maar die game zag er op de PS4 ook op en top uit
Mogelijk in State of Play Rise of the Ronin Death Stranding 2 Final Fantasy VII Rebirth Sonic Generations Remaster Silent Hill 2 Metro Until Dawn Judas
https://www.eurogamer.net/embracer-cancels-deus-ex-game-in-development-for-two-years#comments De nieuwste Deus Ex game in ontwikkeling is geannuleerd!
En ik maar hopen op een degelijke upgrade van de eerste twee games. Machtige mooie verrassing was dat in 2011. Zelden zo vermaakt met zo'n aparte game.