Voor ieder wat wils, bring it on /S. Ik ken Metro en Judas niet, de rest heb ik weinig interesse in. Het is een lange zit tot GTA6 uitkomt, tot die tijd is er weinig boeiends lijkt het
Heb ook het idee dat er teveel cross gen games zijn uitgebracht: Ragnarok, Horizon Forbidden west, allemaal nog PS4 ondersteuning (was natuurlijk wel makkelijker verkrijgbaar)
omdat die triple A games honderden miljoenen kosten om te maken. t geld moet ergens worden terugverdiend. en dan brengt een of andere mongool palworld uit en verdient meer dan waar al die triple A developers voor hebben gezweet.
ger sorry. maar die ps5 hapt zo hard stof ben er weer ingetuind en alleen laatst fc 24 gekocht. kon me niet inhouden. nu speel ik weer troep
Ik speel nu GTA5 weer en dat zegt genoeg over het huidige voor mij interessante gaming aanbod. Maarrr er komt een AC in Japan dit jaar dus dat wordt sowieso weer 60 uur de kaart schoonspelen
Ik speel shit als Bioshock collection, mass effect legendary En crash trilogie Remastered. Het is te triest voor woorden eigenlijk.
Ik speel (koop) dat ene uurtje in de week alleen nog maar games waar je zelf 'je eigen verhaal maakt'. Anno 1800 Civ 6 Crusader Kings 3 Humankind Age of wonders 4 Battle Brothers Two point hospital Allemaal games waar je eigenlijk tientallen uren in moet steken dus het werkt voor geen meter. En dan speel ik met mn zoontje Sackboy of Mario of Spyro of Lego en dan heb je gewoon lol