Ja maar hoeveel verzamelaars zijn er uiteindelijk, in verhouding tot het totaal aan gamers? Denk relatief weinig. Ik heb het zelf ook hoor… ik koop liever ook een fysiek product, omdat ik dat gewoon leuker vind en je breidt je fysieke collectie uit. Ben zelf wel van het gaming-verzamelen. Maar uiteindelijk ben ik het eens met @Yi-Long . Als MS toffe games maakt, komen de mensen vanzelf. Ik heb bijvoorbeeld geen PS5 en XSeriesX, gewoon omdat ik geen system-sellers zie. En grafisch vind ik de sprong ook gering.
Die groep is klein, maar wel hardnekkig. En dat bedoel ik op een positieve manier. Er zijn hele markten ontstaan uit "niche" gedrag. Ik zou niet weten waarom de gaming industrie daarop een uitzondering is. Zolang er vraag is en er valt geld te verdienen, creëert de commercie altijd een markt.
Nee, wat dom van mij zeg. Er valt ook helemaal niks te verdienen aan mensen die trouw je product blijven afnemen. DOH
Wat heeft Nintendo er aan als iemand een Pokemon cartridge koopt op ebay voor 400 dollar? Daarnaast snap ik je manier van reageren ook niet helemaal. Eerst janken dat mensen je niet respecteren maar als je zo blijft cynisch reageren mag je weer lekker optyfen wmb.
Doet Xbox het trouwens niet 'gewoon' nog beter dan Nintendo? Het is niet alsof zij het wiel hebben uitgevonden ofzo.
Met Indie games wel, daar heb je er een overvloed van op Xbox. Alleen die triple A games niet en daar is Nintendo consistenter in. Hoef je geen cijfers voor bij te halen dacht ik.
Rustig Tyrant rustig! Het T-virus slaat weer aan. Ik heb een hele leuke film voor je waar je echt rustig van wordt: Spoiler