Lekker generiek inderdaad. Moet zeggen dat de trailer mij wel aanspreekt. Benieuwd of het wat wordt. Kan nog veel kanten op.
@Reckuuza Ubi over 2 uurtjes. RAYMAAAAAAN Spoiler Zal wel niet. Zal wel alleen maar Assassin's Creed en Far Cry troep zijn.
als er een nieuwe standalone rayman game komt ga ik naar sneek ze hebben die mobile games ook uit de android store gehaald man, flikkers
Als er een nieuwe Rayman komt, brandt ik de halve stad af. En young capital. Gewoon zeker zijn dat je komt.
Ik hoef die Star Wars game niet eens meer te kopen. Ze hebben de halve game ondertussen al laten zien.
Door al die troep van de laatste jaren zijn we dat alweer vergeten. Nostalgie is zelfs troep van gemaakt met hun gare remasters.
het is toch best ok. outlaws en shadows zien er prima uit (deze gameplay nu wel), maar we vinden het niet leuk meer. toen wel.
JA IK VIND HET OOK TROEP MAAR HET ZIET ER PRIMA UIT, 2010 RECKIE VOND DIT LEUK NU NIET MEER KUTGENERIEKE GAMEPLAY HELE TIJD WIL GEWOON RAYMAN 4 + EEN GOEIE NIEUWE AUB GEEN OPEN WORLD GHOST RECON + AC2 EN BROTHERHOOD REMAKE FUCK DEZE AC IK WIL KLIMMEN EN KLAUTEREN DOOR ROME
Mooi dat de vijanden nog steeds in een cirkel om je heen staan te wachten en je een voor een aanvallen.