Dit moet toch haast wel gestolen content van Hollow Knight bevatten? 1 op 1. Je kunt dit niet eens meer geïnspireerd door noemen.
Ik vind het prima. Als die game goed is ga ik niet klagen. Sowieso blij dat we nu 'vergeten' genre's weer eindelijk terug zien, zoals beat m ups en 2d platformers. Heb laatst Bo, Path of the Lotus Teal gekocht, wat ook een beetje doet denken aan Hollow Knight (nog niet gespeeld).
Zeker. Wist trouwens niet dat deel 1 ook op de PS5 speelbaar is. Ziet er nog best goed uit ook. Check 6:20 haha.
Re-release 15 augustus voor Playstation 4, Playstation 5, Xbox One en de Xbox Series consoles onder andere. Prijs, ruim onder de 40 euro, omdat er korting op zit vooralsnog voor Xbox.
Meer een complete edition dacht ik. Dus volledig geoptimaliseerd. Die komt dus ook naar de Xbox consoles.
Yellow zit weer slap te lullen, is alleen Xbox One en Series release daar komt die voor het eerst uit, niet re-release.
Kak. Stupid motherfucker I am. Las er compleet overheen. The blame is all on me. Had de game overigens nog niet uitgespeeld op de PS5. Slechts een klein begin, nog geen 3e dacht ik, steeds bezet door andere dingen of games. En de Xbox versie was gelijk al in de aanbieding. Nu ga ik er wel volledig voor. Toffe game, zou vet zijn als er op GC een 2e deel aangekondigd gaat worden, maar zal wel niet.
Ja, omdat ik toch beide versies goedkoop heb kunnen aanschaffen. Doe dat wel vaker als een game in de aanbieding is op andere consoles. Dan vergelijk ik het naast elkaar. Ontstaan nadat ik ontdekte dat Kingdom Come I gewoon veel beter werkt op de Xbox consoles, dan de Playstation. Toen wou ik dat ook weten met bepaalde andere grote games. Zo weet ik ook dat je Witcher 3 beter op de Xbox of beter gezegd met die controller kunt spelen, voor de meest prettig ervaring. Soms kan dat wel handig zijn. Als je Kena nog niet gespeeld hebt, drop ik een aantal dagen na de release wel ff korte review.