1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou dat hoop ik toch echt niet zeg. Halo 2 Anniversary....no thanks. Ze zeiden vorig jaar tijdens E3 toch echt ''next year''. En die teaser was niet Halo 2. Hopelijk bullshit.

Quantum Break en Sunset Overdrive allebei dit jaar geloof ik ook echt niet. Te weinig van QB gezien en van SO nog niets.

Laatst bewerkt: 30 jan 2014
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zeiden volgens mij "2014 your journey begins on Xbox One"
    Maar ja QB en Sunset Overdrive in 2014 vind ik veel toffer. Hopelijk is het waar.

Dat zegt niks.

Edit: lol de codenaam voor de Blacktusk game is/was. Shangheist haha.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zoiets zeiden ze idd en die teaser was duidelijk niet op Halo 2 gebaseerd, beetje heel jammer als dat ineens dan toch wel zo is. Ik hoef al die oude games niet meer met mooiere graphics....sowieso vond ik Halo 2 niet megaspeciaal.

Klopt, het zegt niets. Maar Remedy heeft heeeeeel lang over Alan Wake gedaan en dan zou deze game al vrij snel komen? Het is een andere situatie, maar ik zie QB dit jaar niet gebeuren. Zijn deze insiders een beetje geloofwaardig? Hebben ze een soort track-record van vaak gelijk gehad te hebben?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je weet niet hoe lang Remedy als bezig is met QB. Het was jaren stil rond de developer en toen kwamen ze met dit. Insiders zijn altijd een korreltje zout maar op Neogaf moet je wel dingen bewijzen aan de mods als je geruchten gaat verspreiden. Zie de eerste comments.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ja ok. Ik blijf met NeoGAF altijd heel erg twijfelachtig. Vorig jaar was er iemand die had allerlei dingen beweerd over de Gamescom en hij had het allemaal verkeerd. Maar ben benieuwd. QB dit jaar zou natuurlijk super zijn en afwachten wat SO precies gaat worden. Enige mindere zou ik dan Halo 5 pas in 2015 vinden. We gaan het zien. :)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Forza Horizon 2

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Ga je mond eens spoelen.
    Halo 4 de shit vinden en deel 2 niet speciaal vinden.

Hoe durf je?

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    :lol:

Je ben me net voor.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Supernice! Ik ben hier heel erg benieuwd naar. Gingen sowieso al meerdere verhalen over deze. Zelfde bron dit?

Nog een reden om NeoGAF te betwijfelen....dat gelul over een nieuwe Nintendo handheld en console. Dus volgens mij hoef je lang niet altijd je shit te bewijzen.

Ik heb nooit ontkend dat ik gewoonweg geen fan was van Bungie's Halo games. Afgezien van de eerste Halo wisten ze me gewoon niet te boeien. Ik vind de algehele feeling van Halo 4 en de campaign gewoon beter....tja....al die Halo's hebben mij heel weinig gedaan totdat ze bij E3 Halo 4 lieten zien.

Sue me.

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Door 343 is de Halo reeks dood en bergaven.
    Ik gok dat je Cod ook de shit vind ?

Campaign euh ok......

Sorry je hebt er simpel weg gewoon geen
    verstand van ;)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen Nederland te bekennen maar zal wel tussen Zweden etc moeten staan.

Een recap.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik hoor dit vaker van de echte Halo die hards. Then again..ik ben geen Halo die hard. Ik vind CoD verschrikkelijk dude.

De campaign heb ik echt van genoten en online was ook erg cool, alleen jammer van die season pass shit. Want ik heb de nieuwe maps te weinig voorbij zien komen.

Het zou wel te hilarisch en triest zijn als Nederland gewoon nog altijd de X1 niet krijgt. Is ook geen goed excuus voor....waar komt deze lijst vandaan?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van dezelfde gast.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok dan. Wellicht nog niet een complete lijst dan. We zullen dan sowieso vrij binnenkort deze informatie moeten gaan krijgen. Nederland staat er zelfs niet eens tussen voor oktober, dus daar zit gewoon een foutje.

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Noobvraag.
    Heb de hele launch niet mee gekregen van de X1 in Nederland. Maar dacht dat hij in januari (e3 werd dit gezegd) zou komen? Is die weer verzet? :p

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Er is nergens gezegd dat 'ie hier in januari uit zou komen. Hij zou 'later' komen...

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die insider op Neogaf is awesome haha.
    Nog wat extra.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Als dat van Halo waar is (dat betwijfel ik ten zeerste), zou het wel heel ernstig zijn 8)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina