1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat had dan echt gemoeten toen die game uitkwam, niet een jaar later. :p

Vleier NL vindt dit leuk.
  2. Vleier NL

Vleier NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    liever laat dan nooit toch?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618

WorkingTitle en Reckuuza vinden dit leuk.
  4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.406
    hij klinkt ook als een smurf. gaggamel en de coke smurf

Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.976
    DE SNOEPACHTIGE TAARTENWERELD

Yerewn vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Goed dat jullie open staan voor kritiek MS, maar waarom nu pas en niet vijf of tien jaar geleden???

Microsoft wil graag van developers weten waarom ze de PlayStation 5 boven de Xbox Series verkiezen om hun games op te ontwikkelen. Via de PSL lezen we dat Microsoft liever ziet dat de Xbox Series het platform is waarvoor ontwikkeld wordt. Via de Microsoft game dev website kunnen we lezen: Als je niet op de Xbox werkt, willen we graag weten waarom niet. En eerlijk gezegd, als je het product van de concurrent gebruikt, dan willen we graag dat perspectief belicht zien worden zodat we ervan kunnen leren.

Er zouden zelfs cases zijn geweest waarbij developers bekend maakten dat het de Xbox oversloegen wegens Microsoft’s communicatie, althans, het gebrek eraan. Vooral kleinere studio’s zouden zich niet gehoord voelen wanneer ze op een Microsoft platform ontwikkelen. Ze slaan zelfs het platform volledig over in sommige gevallen en geen ondersteuning krijgen bij de productie van games.

Laatst bewerkt: 3 okt 2024
  7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Om te beginnen is het nogal een minpunt dat MS developers ‘verplicht’ dat hun games ook speelbaar moeten zijn op de zwaar inferieure Series S.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. lwn

lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    1.089
    Ze kunnen dit wel goed doen. Jaren geleden moest ik voor een opdracht een app publiceren voor de windows phone. Nadat ik een ms-dev-account had aangemaakt werd ik gebeld door een van hun supportmedewerkers of ik ergens hulp bij kon gebruiken. Nou ... dacht ik met m'n excentrieke codebase ... dat kan ik zeker. Hij had verstand van zaken en heeft heel hard z'n best gedaan door mee te helpen met het debuggen van allerlei software-problemen. Ik was wel onder de indruk van de kwaliteit van de support die 'gratis' werd verleend.

Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Had die een Indiaas accent?

10. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.019
    Jaloersheid spat er van af. Moeilijk hè, accepteren dat hij het zo ver heeft weten te schoppen.

Al moet ik wel zeggen dat hij vooral als regisseur naam heeft gemaakt. Staat er nog een productie op de planning eigenlijk?

@Reckuuza misschien kan je een rolletje pakken ?

Yerewn vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Leuk. Troep Goeie gaming bij Yerewn en Reckuuza.

12. Vleier NL

Vleier NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat ze vragen waarom ze de Playstation gebruiken is op zich niet verkeerd. Maar wat ik al wel meer heb gelezen op verschillende sites is het serieus slechte hulp is dat ze aanbieden. Slecht bereikbaar. Veel vertragingen enz.

Dat je als producent liever hebt dat ze de games maken voor jou console is op zich niet verkeerd. De Jumbo gaat ook niet zeggen dat je de boodschappen bij de Albert Hein moet doen.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.349
    Silent hill 2

Publisher : Konami
    Developer : Bloober Team
    Platforms(s) : PS5, Steam
    Release Date : October 8th/October 6th (Deluxe Edition)

OpenCritic : 90
    Metacritic : 87

Laatst bewerkt: 4 okt 2024
    Jorrie en WorkingTitle vinden dit leuk.
  14. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.349
    Tencent Holdings Ltd. and Ubisoft Entertainment SA's founding Guillemot family are considering options including a potential buyout of the French video game developer after it lost more than half its market value this year, according to people familiar with the matter.

The Chinese tech company and Guillemot Brothers Ltd. have been speaking with advisers to help explore ways to stabilize Ubisoft and bolster its value, the people said, asked not to be identified discussing a private matter. One of the possibilities being discussed would involve teaming up to take the company private, according to the people.

Some minority shareholders including AJ Investments have been pushing for either a take-private or a sale of Ubisoft to a strategic investor amid the stock price plunge. Considerations are at an early stage and there's no certainty they will lead to a transaction. Tencent and the Guillemot family are also considering other alternatives, according to the people.

Tencent, Guillemot Family Are Said to Consider Buyout of Ubisoft - Bloomberg

15. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.406
    Volgende game Assassins Creed Taiwan

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    De informatie die ik postte kwam van EvilGamerZ.

Laatst bewerkt: 4 okt 2024
    Vleier NL vindt dit leuk.
  17. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.406
    Troep site dat

Jorrie en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.349
  19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.976

Jorrie vindt dit leuk.
  20. Vleier NL

Vleier NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    In ieder geval wat ik lees is juist dat ze willen weten waarom de Xbox niet als basis word gebruikt. Op zich ook wel een logische vraag. Als ze wat met de info doen om het ook daadwerkelijk te verbeteren dan kan het wel eens goed zijn.

Deel Deze Pagina